Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
WGG heeft toch een sterk einde seizoen,

lange tijd leiderstrui + een overwinning in vuelta, nu ook Taco die eentje meepakt in de Benelux tour, mooi

WGG heeft toch een sterk einde seizoen,

lange tijd leiderstrui + een overwinning in vuelta, nu ook Taco die eentje meepakt in de Benelux tour, mooi
+ rit met Taco in de Giro... 2 ritten in grote rondes + ~10dagen leiderstrui in totaal. Ik ben te lui om het na te kijken maar ik heb een sterk vermoeden dat er een aantal andere WT ploegen nog compleet droog staan in de grote rondes.

+ rit met Taco in de Giro... 2 ritten in grote rondes + ~10dagen leiderstrui in totaal. Ik ben te lui om het na te kijken maar ik heb een sterk vermoeden dat er een aantal andere WT ploegen nog compleet droog staan in de grote rondes.

Groupema FDJ bv heeft nog geen etappe gewonnen bv, maar hebben wel al 20 andere overwinningen. Groupema heeft bv meer kampioenentruien dan WGG overwinningen.

Ik vraag me toch af hoe een Luke Rowe naar zo'n koers als vandaag kijkt. Zelf uit de Rvv geplukt omdat hij even op het fietspad reed, vandaag tientallen renners die in de laatste kilometers constant het fietspad gebruiken om op te schuiven, achter een haag door tussen het publiek en al (iemand van vlaanderen). Dat mag tegenwoordig allemaal weer?

Dat was te denken natuurlijk dat ze vooral die eerste week zwaar zouden uithalen en dan de boel weer vooral zouden laten aanmodderen. Je bus weggooien waar het niet mag is ook gewoon weer een boete ipv uit de wedstrijd zoals die ene in de RVV.

Dat interview achteraf, hoe tenenkrullend slecht is dat Engels? Hebben ze daar nu niemand beter voor? Congratulations on that. :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan