Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een sprint van Mader, ofja kunnen we dat zelfs een sprint noemen :biglaugh:

Maxim Van Gils knap 16e binnengekomen. Die had Corona blijkbaar heel goed te pakken, dus goed om te zien dat hij daar niets meer van overhoudt.

Hoe koersgek zijn die zuid-amerikanen toch eigenlijk. Wint er ergens eentje, staat daar 50 landgenoten aan de aankomst te juichen.

Ja, Wout Poels die met de beteren een bergje over geraakt en enkele renners achter zich weet te houden, out of this world :unsure:

Enkele renners? :unsure:
Garcia Cortina, Hirschi, Carapaz, Woods en Alaphilippe?

Zal aan mij liggen maar ik vind het toch straf dat Poels die mannen achter zich kon laten.

Poels reed ooit de Zoncolan op met Uran en Quintana, de Angliru met Froome, won LBL en ritten in rondes. Is het zo gek dat die dat kan?

Enkele renners? :unsure:
Garcia Cortina, Hirschi, Carapaz, Woods en Alaphilippe?

Zal aan mij liggen maar ik vind het toch straf dat Poels die mannen achter zich kon laten.
Jij hebt die rit toch niet gezien als je zo'n dingen vertelt? De laatste kilometers werd er slag om slinger gedemarreerd. Wielrennen is meer dan de sterkste renners die perfect op volgorde voorbij de meet passeren.

Toen Stuyven Milaan San Remo won vond je het waarschijnlijk straf dat hij Ewan en van aert klopte in de sprint.

Jij hebt die rit toch niet gezien als je zo'n dingen vertelt? De laatste kilometers werd er slag om slinger gedemarreerd. Wielrennen is meer dan de sterkste renners die perfect op volgorde voorbij de meet passeren.

Toen Stuyven Milaan San Remo won vond je het waarschijnlijk straf dat hij Ewan en van aert klopte in de sprint.

Amai zo arrogant

Tuurlijk heb ik die rit gezien en ik weet heus wel dat er gedemarreerd werd. Ik denk dat jij gewoon niet beseft wat een pannenkoek Poels was de laatste jaren om dan nu plots dit weer te kunnen. Op die snelheid überhaupt nog wegrijden van de groep Alaphilippe naar Schachman en VDP toe... Heb ik hem toch al vele jaren niet meer zien doen.

Amai zo arrogant

Tuurlijk heb ik die rit gezien en ik weet heus wel dat er gedemarreerd werd. Ik denk dat jij gewoon niet beseft wat een pannenkoek Poels was de laatste jaren om dan nu plots dit weer te kunnen. Op die snelheid überhaupt nog wegrijden van de groep Alaphilippe naar Schachman en VDP toe... Heb ik hem toch al vele jaren niet meer zien doen.
vele jaren?
2 jaar geleden nog 4 in de Dauphine, 10de in LBL, 7de in Tirenno

Vorig jaar 6de in Vuelta

Ik zou toch eerst 2x nadenken voor ik zo'n onzin post :unsure:

Poels een pannenkoek noemen, ik ben arrogant?

Dus volgens jou kan je een goed klassement rijden zonder ooit een deftige uitslag te rijden in een rit. Aleja, het zal dan wel zeker.

Wielertermen:

Pannenkoek

Wanneer een renner in het algemeen over weinig talent beschikt.

Dus dat klopt niet Pierre ;)
Ik denk dat Pierre bedoeld dat de laatste 2 jaar was Poels mss wat minder was in zijn typisch punch (van vroeger) om ritten te winnen.

Wielertermen:

Pannenkoek

Wanneer een renner in het algemeen over weinig talent beschikt.

Dus dat klopt niet Pierre ;)
Ik denk dat Pierre bedoeld dat de laatste 2 jaar was Poels mss wat minder was in zijn typisch punch (van vroeger) om ritten te winnen.

🙌

Was nu toch wel duidelijk genoeg denk ik aangezien het duidelijk ging over die specifieke etappe met die specifieke vorm van inspanning... Geen idee waarom anderen opeens begonnen over zijn "prestaties" in klassementen...

Soms lijkt het alsof de immer goedlachse Pieterjan94 is vermoord door een kwaadaardige Waalse tweelingbroer die zijn plaats heeft ingenomen op het forum. :unsure:

🙌

Was nu toch wel duidelijk genoeg denk ik aangezien het duidelijk ging over die specifieke etappe met die specifieke vorm van inspanning... Geen idee waarom anderen opeens begonnen over zijn "prestaties" in klassementen...
als je begint over platte pannenkoek dan gaat het niet over 1 sprintje maar soit het is u vergeven ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan