Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel. Dauphine moet ook vroeg aankomen voor Garros dus zal hier wel niet anders zijn.Heeft dat iets met het EK te maken dat de rit zo vroeg vertrokken/aangekomen is? Ik zet de tv op en ik zie Ewan over de meet rijden...
Ruben Van Gucht samen met Jacques Vermeire voor de droge humor? Ah neen die twee hebben ruzie zeker?WIE GAAT DAN DE HELE SHOW ROND DE RONDE PRESENTEREN

De Karl heeft kanker gehad hé, dat doet toch ook wat met ne mens. Iedereen die ik ken met die ziekte en die het overleeft heeft, ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan ze in praktijk zijn.Ik ben net even gaan spieken en Karl is blijkbaar maar 50
Wielerverslaggever moet wel een extreem stresserende job zijn toch?
Nochtans in de jaren 90 heb ik nog geweten dat ze een triatlon stuur mochten monteren tijdens gewone ritten. Dat was zo een extra stuk dat er werd opgezet.Ik vraag me zelfs af welke regel de UCI hiervoor uitgevonden heeft dat dat stuur niet kan. Het is een extreme vorm, maar het is wel een "gewone" drop handlebar (met een gigantische reach, dat wel). En VS staat bekend op zijn belachelijk smalle stuurtjes (32cm was het geloof ik).
Het geval Graeme Obree was een te verschillende positie (armen volledig uitgestrekt, of onder de borstkas gevouwen), en ik geloof ook een te afwijkende frame-opbouw zonder een toptube. De prestaties met die dingen was veel beter als met een "conventionele" positie, en dat was kon dus gezien worden als competitievervalsing. Zelfde reden waarom er geen TT-sturen gebruikt mogen worden in gewone wegritten.
Da was een cinelli opzetstuur. Ik denk dat het maar 2 of 3 jaar toegelaten geweest is.Nochtans in de jaren 90 heb ik nog geweten dat ze een triatlon stuur mochten monteren tijdens gewone ritten. Dat was zo een extra stuk dat er werd opgezet.
Dat hij er dicht bij ging zijn (top drie) was reëel, maar met zo'n overmacht had ik niet gedacht.Uran ff iedereen belachelijk gemaakt seg in Suisse![]()
.Inderdaad. Uran is een gewoon prima tijdrijder, en bij EF hebben ze de laatste jaren ook zeer mooie resultaten behaald in het tijdrijden.Uran is zeer onregelmatig, maar heeft toch zeker een goede tijdrit in de benen? Dat dit kan verbaast me niet