Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heeft die de afgelopen weken niet een beetje maar een hele camion zand in de ogen gestrooid... door Wout is aangekondigd dat hij top zal zijn tegen Tokio maar in de eerste week van de Tour tekort zal komen. Ik verwacht heeft zeker wel in die eerste tijdrit (niet voor winst per sé, maar toch dicht) maar ik verwacht niet direct dat hij Mathieu kan kloppen in die eerste 2 ritten.
Woutje zal eerst uit zijn financieel katertje moeten kruipen :unsure:

Zal nog wel in beroep gaan vermoed ik? En zelfs indien niet is dit nog altijd een zéér sterke netto winst operatie geweest.

Hij heeft destijds getekend bij Jumbo voor naar verluid €1M/jaar. Ondertussen zit hij op (ik dacht) €2M/jaar of iets dergelijks. Als hij nog een jaar bij Nuyens was gebleven loopt hij veel meer mis dan die €662k die hij nu moet betalen.

Zou Jumbo dat bedrag niet neerleggen? Daar moet destijds toch over gesproken geweest zijn.

Ik denk trouwens niet dat er beroep tegen aangetekend kan worden, want in Eerste Aanleg werd ie vrijgesproken, dus dit was al Nick Nuyens in beroep?

Ja volgens Sporza was dit het beroep.

Ik vraag me ook af waar dat geld naartoe gaat? Nuyens zijn ploeg bestaat niet, dus is dat dan gewoon sponsoring voor een nieuwe villa?

Nieuws over De Plus:
In 2020 had hij door blessures slechts vier koersdagen op de teller en dat wreekte zich dit jaar na zijn eerste blok van wedstrijden. “Toen ik thuis kwam van het Baskenland was ik ontzettend moe. Zelfs vanuit de zetel naar tv kijken lukte amper. Ik heb mij laten onderzoeken door de dokter en bleek dat ik overtraind was.”

Momenteel terug aan het opbouwen en mikken op prestaties in het najaar.

Ik denk trouwens niet dat er beroep tegen aangetekend kan worden, want in Eerste Aanleg werd ie vrijgesproken, dus dit was al Nick Nuyens in beroep?
Jawel hoor, ze kunnen nog naar Cassatie gaan ivm deze uitspraak.. echter met het risico op verdubbeling van de geldsom..

Wout Van Aert, Roglic, Pogacar, Peter Sagan,.... vul zelf maar aan. Meer dan uitstekende renners genoeg om brokken te maken in de Tour..

Pogacar en Roglic gaan normaal gezien geen concurrentie zijn voor MVDP voor een ritzege. Als Mathieu gaat op een puist, gaan ze hem laten gaan, en als zij gaan zal het na een zware bergrit zijn waar Mathieu al in geen velden meer te bespeuren is.

Heel straf wat hij doet hier, na toch vrij lang niet echt gekoerst te hebben op de weg. Ik vrees dat er in de eerste week weinig zal aan te doen zijn, of Wout zou al sterk moeten verbazen na zijn appendicitis. Of tenzij hij inderdaad "fout" gepiekt heeft (lees: zich eigenlijk geen hol aantrekt van de Tour, die hij toch alleen maar voor de sponsors rijdt, en alles op Tokyo zet) maar dat kan ik mij niet voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan