Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt niet bij mij. Iets met cycling, stream en .com weliets met tiz cycling ofzo![]()

quel numéro...Landal gaat toch nooit een grote ronde winnen, elke keer heeft die een paar etappes waar het potentieel zichtbaar is. Maar op de momenten dat het echt moet kan ik mij niets herinneren.Tratnik op de Zoncolan; Carusa, D tweede in de Giro; Colbrelli, die met wat geluk vier ritten kon winnen afgelopen week en nu Padun die een gans peloton in frutten rijdt. Als Landa fit geraakt voor de Tour, zou ik mijn geld inzetten op Landa. Zoniet, is de Vuelta-winnaar gekend.
Daar hou ik u aan op het einde van zijn carrièreLandal gaat toch nooit een grote ronde winnen
.Zou wedstrijdfixing eigenlijk al gebeurd zijn in het WT-wielrennen? Dan heb ik het niet over renners die een (thuis)overwinning afkopen, maar gokbedrijven of hooggeplaatste derden die wat geld toestoppen / beloven tijdens de race aan een ploegmanager, als er eentje op kop is en zich laat terugzakken of vertraagt op verdachte wijze? Of afdreigen (de Italiaanse maffia om als voorbeeld te nemen)?Landa over pogacar en Roglic is gewoon een schenking aan uw gokbedrijf.
Daarvoor gaat geen maffiabaas iemand afdreigen. Als er geen volume is is de kans op matchfixing nihil.