SomeDude
Banned
Wout?Zoals?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wout?Zoals?![]()
Dan heeft die de afgelopen weken niet een beetje maar een hele camion zand in de ogen gestrooid... door Wout is aangekondigd dat hij top zal zijn tegen Tokio maar in de eerste week van de Tour tekort zal komen. Ik verwacht heeft zeker wel in die eerste tijdrit (niet voor winst per sé, maar toch dicht) maar ik verwacht niet direct dat hij Mathieu kan kloppen in die eerste 2 ritten.Wout?
Zal nog wel in beroep gaan vermoed ik? En zelfs indien niet is dit nog altijd een zéér sterke netto winst operatie geweest.Woutje zal eerst uit zijn financieel katertje moeten kruipen
![]()
Rechtbank beslist: Wout van Aert moet 662.000 euro betalen aan Nick Nuyens | sporza
Wout van Aert moet Nick Nuyens een verbrekingsvergoeding van 662.000 euro betalen nadat hij in 2018 zijn contract bij zijn toenmalige team verbroken had om over te stappen naar Jumbo-Visma. Dat heeft het arbeidshof in Antwerpen woensdag beslist.sporza.be

Snyper cycling heJa volgens Sporza was dit het beroep.
Ik vraag me ook af waar dat geld naartoe gaat? Nuyens zijn ploeg bestaat niet, dus is dat dan gewoon sponsoring voor een nieuwe villa?
Maar dan oordelen ze over de procedures die gevolgd werden en niet over de aard van de feiten zelf. Nuja, het valt te proberen :]Blijkbaar kan er nog in cassatie gegaan worden als ze dat willen.
Tja. Alle respect voor wout, maar een contract moet je naleven hé vriend![]()
Pijnlijk, maar ja waarom bestaat een contract anders..
Wout Van Aert, Roglic, Pogacar, Peter Sagan,.... vul zelf maar aan. Meer dan uitstekende renners genoeg om brokken te maken in de Tour..Zoals?![]()
Jawel hoor, ze kunnen nog naar Cassatie gaan ivm deze uitspraak.. echter met het risico op verdubbeling van de geldsom..Ik denk trouwens niet dat er beroep tegen aangetekend kan worden, want in Eerste Aanleg werd ie vrijgesproken, dus dit was al Nick Nuyens in beroep?
Waarom zou Mathieu hier ooit dicht tegen of op zijn piek zitten? Zijn absolute piek moet op 26 juli liggen... das nog anderhalve maand verwijderd.
Wout Van Aert, Roglic, Pogacar, Peter Sagan,.... vul zelf maar aan. Meer dan uitstekende renners genoeg om brokken te maken in de Tour..
maar dat kan ik mij niet voorstellen.