B belvedere86 Well-known member 9 juni 2021 #3.921 Ik hoor precies enkel maar "allé Remco". Waarschijnlijk veel mensen van uit de media langs het parcours.
Ik hoor precies enkel maar "allé Remco". Waarschijnlijk veel mensen van uit de media langs het parcours.
L Landtlord Well-known member 9 juni 2021 #3.922 Zou der iemand uit zen wiel durven sprinten na +30km int wiel?
D dadash Well-known member 9 juni 2021 #3.923 Landtlord zei: Zou der iemand uit zen wiel durven sprinten na +30km int wiel? Klik om te vergroten... Tuurlijk wel maar gaat moeilijk zijn omdat het aankomt op een heuveltje
Landtlord zei: Zou der iemand uit zen wiel durven sprinten na +30km int wiel? Klik om te vergroten... Tuurlijk wel maar gaat moeilijk zijn omdat het aankomt op een heuveltje
P Pierre-Jean Banned 9 juni 2021 #3.924 Shaddix zei: Hoho, Phill Jammer dat hij te vroeg propeerde en daardoor misschien niet mee kon. Klik om te vergroten... Ja Boemel, maar hep jij hem nog so goet geweten?
Shaddix zei: Hoho, Phill Jammer dat hij te vroeg propeerde en daardoor misschien niet mee kon. Klik om te vergroten... Ja Boemel, maar hep jij hem nog so goet geweten?
A Aamout Well-known member 9 juni 2021 #3.925 mooi koersweertje alleszinds. En ik denk dat een Belg gaat winnen ^^ 4 belgen op kop
D dadash Well-known member 9 juni 2021 #3.926 Zie Ballerini zullen ook krampen geweest zijn die warmte hé
A Aamout Well-known member 9 juni 2021 #3.928 amaai, das letterlijk parkeren das wel afgang zo echt aan de kant moeten stilstaan eigenlijk
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 9 juni 2021 #3.931 De Gendt Victor Crampenaerts https://twitter.com/x/status/1402637732720021506
D dadash Well-known member 9 juni 2021 #3.935 Sterken jongens wel in zijn wiel al de ganse dag in de aanval en nu nog goed mee
A Aamout Well-known member 9 juni 2021 #3.937 belvedere86 zei: Remco kan ni sprinten Klik om te vergroten... hij is nu ook niet echt van de kop geweest de laatste 30km. + starten op kop is nooit geen cadeau he. Mooie rit en goed voor Sport Vlaanderen/baloise dat ze deze rit hebben
belvedere86 zei: Remco kan ni sprinten Klik om te vergroten... hij is nu ook niet echt van de kop geweest de laatste 30km. + starten op kop is nooit geen cadeau he. Mooie rit en goed voor Sport Vlaanderen/baloise dat ze deze rit hebben
kimme1975 Well-known member 9 juni 2021 #3.938 dadash zei: Sterken jongens wel in zijn wiel al de ganse dag in de aanval en nu nog goed mee Klik om te vergroten... Ja, sterk gereden. In sprint overduidelijk beste Gijs
dadash zei: Sterken jongens wel in zijn wiel al de ganse dag in de aanval en nu nog goed mee Klik om te vergroten... Ja, sterk gereden. In sprint overduidelijk beste Gijs
Str8_6 Well-known member 9 juni 2021 #3.939 Ieder jaar rijdt hij Campenaerts daar kapot. Vorig jaar ging hij liggen en nu moet hij afstappen. Ik zou gewoon niet meer mee gaan
Ieder jaar rijdt hij Campenaerts daar kapot. Vorig jaar ging hij liggen en nu moet hij afstappen. Ik zou gewoon niet meer mee gaan
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 9 juni 2021 #3.940 Goed voor Evenepoel om wat vertrouwen te tanken, en neemt meteen ook een mooie optie op de eindzege.