Renegadexxripxx
Well-known member
als er ql 3 collega's zijn die ze ontslagen hebben op staande voet (en dit wordt aangevochten), dan countert dit toch een beetje het feit dat jij te duur zou zijn om ontslagen te worden ? Of komt die hun potentiële ontslagvergoeding niet in de buurt van die van U?11 jaar werk ik er, waarvan ik er 10 jaar super graag heb gewerkt en mijn job op zich nog altijd graag doe.
Door een toxische voorzitter in de RVB zijn ze momenteel nog met 2 dezelfde leden als vorig jaar, aangevuld met nieuwe die om de zoveel tijd wisselen.
Door hun beleid zijn er 3 collega's ontslaan op staande voet (wordt aangevochten) 2 collega's hebben zich medisch laten ontslaan. 1 collega is momenteel aan het wachten op een aanbod (staat op een wachtlijst),...
Thuis zitten gaat inderdaad niets veranderen, buiten mij even ademruimte geven.
En waarom zouden ze u ook niet ontslaan wegens medische overmacht ? Als jij blijft hervallen in de burnout elke maand. En ze argumenteren dat ze u niets passender kunnen aanbieden wat die burnout zou kunnen alleviëren dan moeten ze u toch ook geen ontslagvergoeding? https://www.acerta.be/nl/werkgevers...slag/einde-contract-wegens-medische-overmacht
En ze hebben er een voorgeschiedenis mee. Al zie ik echt niet in waarom 2 collega's zich medisch zouden laten ontslaan. Medisch ontslagen worden dat kan ik dan weer wel begrijpen. Maar laten ontslaan wegens die reden, dat is dan toch hetzelfde als zelf ontslag nemen. Je hebt toch geen recht op een ontslagvergoeding. Of mis ik iets ? Of is dit dan expliciet geweest voor het reïntegratietraject te kunnen vervolledigen ? En is dit dan geen optie voor u ?