Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RRR op netflix: wtf hoe goed was dit? Kent iemand nog films zoals dit?
Edit: die Raman Beemha scene op einde was avenger shit level ofzo
De muziek tijdens scenes ook zoooooo zalig sowieso 9/10
En de bromance verdient een 10 lol

Gisteren ook gaan kijken. Inderdaad perfect popcorn vermaak. Helemaal in het begin had ik een klein beetje schrik dat het weer zo'n film waar de trailer beter was dan de film zelf. Maar eens de actie zo na 10-15 minuten op gang komt, gaat ie als een treinBullet Train
2u entertainment met een film die zichzelf helemaal niet serieus neemt. Een film die weet wat het wil doen. Is het een must-see? Absoluut niet. Heb ik mij geen minuut verveeld en veel gelachen? Absoluut wel. Oh, en de Japanse versies van klassiekers was een heel mooie touch!
Zeer sfeervol ok.
Toevallig gisteren ook gezien. En ik ben volledig akkoord met je post. Qua personages weinig binding en verhaal is 2x niks (is de nationaliteit van de vijand zelfs bekend?Top Gun: Maverick
Onpopulaire mening: De film deed het voor kwa verhaal en betrokkenheid voor mij niet. Het verhaal (welk verhaal) is filterdun en er is geen connectie met de personages. Maar misschien heeft deze film dit ook wel niet nodig en gaat het hier vooral om de mooie en sterke beelden van vliegtuigen en hun piloten, goede sfeer, geluid en muziek. Het is zeker en vast een van de betere films die deze zomer in de bioscoop te zien is. Ik heb met plezier de film uitgekeken en zelfs een paar keer gelachen. Echter de film kijk je dus niet voor het sterke en betrokken verhaal.
), maar goddamn baby jesus: hoe heerlijk waren de dogfights! En dat ene vliegtuig op het einde, instant jizz 
Film nog niet gezien, maar dat denk ik bij 90% van Leto zijn performances.House of Gucci:
Niet slecht maar Jared Leto twijfel ik toch soms. Speelt hij het serieus of probeert hij een parodie te maken.
.RRR op netflix: wtf hoe goed was dit? Kent iemand nog films zoals dit?
Edit: die Raman Beemha scene op einde was avenger shit level ofzo
De muziek tijdens scenes ook zoooooo zalig sowieso 9/10
En de bromance verdient een 10 lol
Is dat nu echt zo'n goede film? Nog nooit Bollywood toestanden bekeken. Is dat niet gewoon over the top om te lachen dat het saai is?Ik wist niet dat ik nood had aan een over the top, action packed Hindi film.. zalig mee geamuseerd :-D
Correctie: strikt genomen is het een Tollywoodfilm. En de film is absoluut niet saai, doch serieus over the top met zeer opzichtelijke plotarmor. Dikke fun! Naacho naacho, biatch!Is dat nu echt zo'n goede film? Nog nooit Bollywood toestanden bekeken. Is dat niet gewoon over the top om te lachen dat het saai is?
Ik vind het de max dat je als mens Tolstoy kan lezen, luisteren naar extreme black metal en genieten van een film als RRR. Zalig toch?Correctie: strikt genomen is het een Tollywoodfilm. En de film is absoluut niet saai, doch serieus over the top met zeer opzichtelijke plotarmor. Dikke fun! Naacho naacho, biatch!

9 euro via het werk ^^Betaal je steeds de volle pot? Of geniet je van kortingen/gratis tickets?