CerumenCrevice
Well-known member
hot shots man, die moet ik nu nog eens kijken. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook in Brugge kun je al een vertoning meepikken vanaf volgende week!
Wel nog efkes wachten ma na de examens is ideaal
Euh. Ik eet ook altijd nacho’s en ik ben gene hollanderIk ontwijk Metropolis al voor de influx van luidruchtige begaaide nachovretende Nederlanders, laat staan dat ik over de grens een film zal gaan kijken
Lumiere cinema speelt hem blijkbaar wel elke vrijdag vanaf volgende week.

Ik heb het vanaf dag 1 gek gevonden dat er een Furiosa-prequel komt. Want deze film is gewoon een full-on Furiosa-vehikel waarin Max eigenlijk tot een sukkeltje wordt gereduceerd.2) Mad Max Fury Road
3de keer dat ik deze film zie. Pure awesomeness! Een rollercoaster van begin tot einde. Charlize Theron steelt de show. Must see...
Ik vond dat einde zo jammer. Die plottwist ziet ge van mega ver aan komen en was wat onnodig imo.Nog 2 rewatches gedaan.
1) Life
Awesome film. Destijds een zeer aangename verassing. Horror in space, love it! Zouden meer van die films moeten zijn.
Ik zou Max zeker geen sukkel noemen, maar het klopt wel dat dit vooral Furiosa's verhaal is. Ik ben zeer benieuwd naar de Furiosa film, vooral omdat Miller al heeft laten weten dat dit geen chase movie zal worden.Ik heb het vanaf dag 1 gek gevonden dat er een Furiosa-prequel komt. Want deze film is gewoon een full-on Furiosa-vehikel waarin Max eigenlijk tot een sukkeltje wordt gereduceerd.
Inderdaad, ik was wat te heftig in mijn comment. Hij voelde voor mij gewoon meer als een side character aan. Nu dat je zegt dat Miller heeft laten weten dat het geen chase movie wordt, ben ik wel meer intrigued.Ik zou Max zeker geen sukkel noemen, maar het klopt wel dat dit vooral Furiosa's verhaal is. Ik ben zeer benieuwd naar de Furiosa film, vooral omdat Miller al heeft laten weten dat dit geen chase movie zal worden.
Topgun in imax bxl 8/10