Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Kan perfectTer opfrissing, het is perfect mogelijk om gewoon de Craig Bond films chronologisch te kijken, en niets te missen? Ik weet niet meer of dat kon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan perfectTer opfrissing, het is perfect mogelijk om gewoon de Craig Bond films chronologisch te kijken, en niets te missen? Ik weet niet meer of dat kon.
Spiderman eindelijk gezien, amusante bovengemiddelde Marvel film maar geen top tier. Daarvoor zijn er teveel zaken bijeen geflanst en als gevolg rammelt de boel wat teveel. Het is leuk om op fan service te spelen, maar verdien dan wel uw emotionele beats, hier vielen ze volledig plat jammer genoeg.
Al bij al nog steeds leuk, tof geacteerd, actie en effects zijn goed, leuke verassingen, kijkt vlot weg maar zeker ook niet meer dan dat. Een echt goede film kunnen we dit jammer genoeg niet noemen. Ik snap dan ook het huidig succes niet zo.
Deze is jammer genoeg niet beter dan de eerste met Holland, en ZEKER niet dan de eerste 2 met Tobey (al helemaal niet #2, die gewoon 1 van de beste superhero movies blijft).
!
Wat is 'dat type film' dan precies? En kan je wat uitweiden over de 'hidden meaning', want het is niet echt een film die een specifieke betekenis heeft, laat staan een verborgen boodschap. De film is eerder een diep persoonlijke zoektocht/dwaaltoch door de ziel van Tarkovsky. Make of it what you will, maar een echte betekenis is dan eerder iets dat je er zelf op projecteert.Stalker (1979): 6/10 (dir. Andrei Tarkovsky)
Dit moest ik ook wel eens proberen zien, maar de kans zat er dik in dat het niets voor mij zou zijn. Dat blijkt ook zo te zijn. Cinematografie is erg goed, audio is zeer goed zeker voor een film van 1979 zowel sound als score.
Ik kan het verhaal volgen, ik kon min of meer volgen waarover het gaat, al heb ik wat bijgelezen over de hidden meaning. Ik ben geen fan van het verhaal. Ik ben ook geen fan van de hidden meaning. Ik ben het eigenlijk gewoon niet eens. Daarnaast in het algemeen gewoon geen fan van dat type film, absoluut niet zelfs.
Eerste Tarkovsky, ik ga het daar ook bij houden denk ik.