bap
Well-known member
Ai, dan gaat het al richting utter crap-categorie. Ik zal er eens werk van maken, dan kan ik voorlopig de Halloween-franchise even in de koelkast stekenBenieuwd naar uw mening van Halloween Kills. Ik vond die nog slechter.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai, dan gaat het al richting utter crap-categorie. Ik zal er eens werk van maken, dan kan ik voorlopig de Halloween-franchise even in de koelkast stekenBenieuwd naar uw mening van Halloween Kills. Ik vond die nog slechter.

Op Amazon US: https://www.amazon.com/dp/B09JBQDZVQ. Als je er niet mee inzit, wat meer te betalen voor verzending en inklaringskosten natuurlijk. En als je een regiovrije blu-rayspeler hebt natuurlijk.Hard Target (netflix, rewatch).
JCVD in zijn glorie moment, john woo's hollywood debut. what could go wrong? nothing.
prachtige alabama settings, typische goed geluid en actie zoals we gewoon waren in de 90's.
los van de eeuwige bloodsport/kickboxer discussie, is dit eigenlijk technisch en qua uitvoering de beste Van Damme film toch?
dan spreek ik nog niet van de prachtige combo villain: lance henrikssen & arnold vosloo.
1 ding achtervolgt me al jaren: ik krijg de DIRECTORS CUT maar niet te pakken, zelfs op internet is die nergens te vinden.
volgens wat ik her & der lees, is die toch echt wel de moeite, gaat die veel dieper in op het jagen op mensen en eerdere manhunt stories van het bad guys team....
onvindbaar![]()
Green Book (Netflix): Lang geleden dat ik nog zo'n goeie film heb gezien. Geen flauw idee waarom ik die niet eerder heb gezien. Top film 9,5/10
helaas de "gewone" versie,Op Amazon US: https://www.amazon.com/dp/B09JBQDZVQ. Als je er niet mee inzit, wat meer te betalen voor verzending en inklaringskosten natuurlijk. En als je een regiovrije blu-rayspeler hebt natuurlijk.
Goede film maar het happy einde kwam nogal geforceerd over vond ikOok gezien gisteren en ik had exact hetzelfde gevoel, heeft mij echt 2 uur aan het scherm gekluisterd.
Blij dat True Lies zo goed scoort, seriously underrated actiefilm die een perfecte mix biedt van actie en comedy.![]()
True lies
moonraker was ook mijn eerste bond film, en ook daardoor nostalgie ten top, en idd seriously fun.Moonraker: 7,5/10
Ik zal wel in de minderheid zijn maar ik vond deze eigenlijk dikke fun, James Bond meets Star Wars, what's not to like ?
Ik vind de Brosnan bond films niet de beste maar ze zijn wel de minst gedateerde van het pre-Craig tijdperk en zijn voor een hedendaags publiek perfect bekijkbaar.Ik blijf er bij, die brosnan bond films zijn de meest toegankelijke films om van te genieten , zonder een °°7 fan te zijn.
Het té happy einde leek idd een beetje misplaatst maarGoede film maar het happy einde kwam nogal geforceerd over vond ik
Ze respecteerden elkaar maar ik had niet de indruk dat ze vrienden waren.
Goldeneye, tomorrow never dies zijn mooi gedateerd. World is not enough is wat slecht gedateerd door de cgi en vooral Die another day (dat toen echt al niet goed was) is door die verouderde cgi nog erger gewordenIk vind de Brosnan bond films niet de beste maar ze zijn wel de minst gedateerde van het pre-Craig tijdperk en zijn voor een hedendaags publiek perfect bekijkbaar.
Brosnan vond ik wel een goede James Bond.
De Unrated versie is wel te vinden, die heeft 3min extra tov de theatrical release.helaas de "gewone" versie,
de directors cut is indertijd enkel op VHS hier en daar verschenen, maar nooit officieel "verkocht".
hoogstens een VHS to dvd rip zou in principe te vinden zijn, maar zelfs dat is een utopie. Ik vrees dat die nooit het daglicht zal zien.
Elk kind moet de kans gehad hebben om The Lion King eens te zien, dus dat stemt me blij.De laatste tijd zijn de kindjes echt into Disney. Alleen, de dochter heeft al zowat alles gezien en nu is de zoon gestart met de collectie te ontdekken.
Vooral de Lions King draait hier overuren. En ik moet zeggen: dat is toch de beste Disney film met een paar straatlengtes voorsprong. Niet alleen een mooi verhaal, met humor op de juiste plaats (en juist gedoseerd) maar ook de animatie is top.
Absolute uitblinker is de scène in de canyon, van de start waar Scar Simba achterlaat, tot het slot waar Simba wordt achternagezeten door de hyena's.
Door die zoveel te herbekijken ook eens die live action remake opgezet maar wat een zielloze drol is dat. Van die remakes had ik tot nu toe alleen Jungle Book bekeken. Die vond ik wel echt goed gedaan maar die van Loon King is echt schaamteloos misbruik maken van nostalgie.
Verder nog (eindelijk) Luca gezien: goeie Pixar. Misschien wat simpeler qua verhaal dan hun voorgaande (Soul en Inside Out) maar imo is dat wat een verademing. De kern is een mooi simpel verhaal dat prachtig gebracht is (ik zou zo Porto Rossi willen bezoeken).
Inside Out en vooral Soul zijn imo te zwaar om met jonge kindjes te bekijken en met Luca zijn ze perfect mee.
Ter opfrissing, het is perfect mogelijk om gewoon de Craig Bond films chronologisch te kijken, en niets te missen? Ik weet niet meer of dat kon.Goldeneye, tomorrow never dies zijn mooi gedateerd. World is not enough is wat slecht gedateerd door de cgi en vooral Die another day (dat toen echt al niet goed was) is door die verouderde cgi nog erger geworden