Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zot hoe de meningen verdeeld zijn. Men maten deze gezien en vonden het een 4/10.Weapons
Zaaaalige horror film. Zach Cregger met Barbarian en deze meteen twee voltreffers voor mij.
Echt geen enkel idee hoe je deze film maar een 4/10 zou kunnen geven. Dat het type horror mogelijk minder je ding is ok, maar deze is bovendien ook nog gewoon steengoed gefilmt. alles onder een 6/10 doet me denken dat ze de film gewoonweg niet gezien hebben. Voor mij is het een 8/10.Zot hoe de meningen verdeeld zijn. Men maten deze gezien en vonden het een 4/10.
Ander maten zoeken? Voor mij was dat een 8.5/10.Zot hoe de meningen verdeeld zijn. Men maten deze gezien en vonden het een 4/10.
Goed gemaakte film die toch heel wat meer dan 4/10 verdient, ook al was het je ding niet ... Maar voor mij DE let down van de film? Dat het mysterie er plots halfweg zo ingelepeld wordt met de paplepel.Zot hoe de meningen verdeeld zijn. Men maten deze gezien en vonden het een 4/10.
ik ben net door seizoen 1, vanaf afl 15 ofzo begint het echt zeer goed te worden, ik vond de eerste 10 ook niet top, maar nu ben ik blij dat ik heb doorgezet. De gevechten met die eerste van de 12 kibuchi zijn echt om duimen en vingers af te likken.Moet je de serie gezien hebben? Ben daar ooit aan begonnen en niet slecht, maar na 10 eps. afgezet.

Allez, ik snap dat het coole beelden opleverde en dat is dan ook de bedoeling, maar rond het dan wel wat beter af. Ook wel straffe make-up dat ze had: na elk gevecht zag ze er nog prima uit.Weapons is omdat er slachtoffers zijn die gebruikt worden als cure en andere als wapens.waarom heet die film Weapons en vanwaar komt die driehoek?
Klopt, een vrij veelvorkomend symbool van mystiek en zwarte magie. Zie je af en toe terugkomen in films met heksen / magiërs, zoals bvb Gretel & Hansel. Driehoekmotief in deze film verder visueel weergegeven door de tak van die struik die gebroken wordt en dan de slachtoffers (de 'wapens' uit de titel) die met hun armen ook een soort driehoek vormen terwijl ze lopen naar hun prooi.De driehoek is vermoedelijk een soort witchcraft teken.