Vantham
Active member
Odd Thomas (2013 - https://www.imdb.com/title/tt1767354/?ref_=fn_all_ttl_1) gezien. Best nog een leuke film. Een van de weinigen die ik niet al teveel heb doorgespoeld. Anton Yelchin was wel een fijne acteur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bruh you trippin ?Martyrs (2008)
Bijlange niet de shock film die velen ervan maken vind ik.
Na de eerste 10 minuten gebeurt er geen hol.
Het is pas in het laatste deel dat het wat interessant wordt en dan nog zijn er betere films die hetzelfde aanbieden.
3/10
Idd. Ik vond er niks schokkends aan eigenlijk.Bruh you trippin ?
Na de eerste 10 minuten gebeurt er niets ? Ik weet niet welke films jij kijkt want er gebeurt constant wel iets. Wat bedoel je precies met 'het laatste deel' ? De torture scenes ?
Jep Eden Lake is zo'n film waarvan je onmiddellijk denkt: dit kan werkelijk iedereen overkomen.Er zijn films die voor mij een diepere indruk nagelaten hebben waar veel minder over wordt gepraat. Eden lake bvb.
Ik vond het net iets te veel choreografieën hebben en te weinig verhaal. Ook dat dorp waar iedereen huurmoordenaar is oogde zo belachelijk in mijn ogen.Ballerina.
Actie volgens het John Wick recept.
Zeker niet slecht, wel dat bepaalde scenes wel heel ongeloofwaardig overkomen (in zoverre geloofwaardigheid kan in dat universum).
6,5/10
Mja, maar is dat niet in alle films van JW? Het lijkt wel alsof iedereen gewoon huurmoordenaar is.Ik vond het net iets te veel choreografieën hebben en te weinig verhaal. Ook dat dorp waar iedereen huurmoordenaar is oogde zo belachelijk in mijn ogen.
Mja, maar is dat niet in alle films van JW? Het lijkt wel alsof iedereen gewoon huurmoordenaar is.