Film Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ook genoten van Druk aka Another Round. Begint rustig en groeit dan subtiel.
Mads is echt een top acteur.

Deze week het Deense Shorta aka Enforcement gezien. Al pak minder, maar nog ok. Het script is wat de boosdoener hier.
De boodschap komt wat geforceerd over. (maar ze is er wel)
 
Criterion net eens bekeken en staat wel veel op dat ik graag eens had bekeken, maar die prijzen 😱.
Ak 100 van kurosawa ook amai. 2e hands 899 dollar is het goedkoopst 😣
 
Gewoon dvd's 2ehands kopen voor geen geld en binnen 5jaar scaled ai alles zo goed als perfect naar 8k :p
 
Ja, Criterion is peperduur, maar ze doen op regelmatige basis grote sales op de Criterion webshop en in Barnes & Noble. Uiteraard is het nog steeds vanuit Amerika, maar heb kennisen in de VS die af en toe naar België reizen. Als de timing goed uitkomt doe ik altijd een major haul tijdens die kortingsacties. Heb nu al een behoorlijke Criterion collectie.

Maar als je echt interesse hebt (en Regio1/A kan afspelen) mag je me altijd eens een PM sturen want ik verkoop wel wat titels, aangezien ik minder ruimte zal hebben om alles te bewaren en ik heb liever dat iemand ze dan bekijkt dan dat ze stof liggen te verzamelen in mijn oude slaapkamer. Of ik mijn AK100 set wil verkopen, daar ben ik nog niet zo zeker van...
 
Zal het eens bekijken want er is wel wreed veel dat ik eens wil zien zo op het eerste zicht, maar moet dan eerst een dvd/blue ray speler vinden haha. Misschien idd eens 2e hands eerst zoeken.
Edit; als je een superlange lijst van aanraders hebt van early days tot jaren 70/80 ook altijd welkom. Al veel van je aanraders gezien en is toch meestal mijn meug.
 
Zal het eens bekijken want er is wel wreed veel dat ik eens wil zien zo op het eerste zicht, maar moet dan eerst een dvd/blue ray speler vinden haha. Misschien idd eens 2e hands eerst zoeken.
Edit; als je een superlange lijst van aanraders hebt van early days tot jaren 70/80 ook altijd welkom. Al veel van je aanraders gezien en is toch meestal mijn meug.
Alst om kurosawa gaat heeft het bfi nog wel een paar mooie uitgaves (1 box met throne of blood, yojimbo, sanjuro, hidden fortress en seven samurai en rashomon apart)
 
Ik vind hem op amazon wat goedkoper, samen met rashomon Ran ook tegengekomen. Al bij al 80 euro valt goed mee. Eerst wel eens zien voor een blu ray speler 🤔

Edit; heb wel geen ervaringen met amazon dus weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is.
 
Ik vind hem op amazon wat goedkoper, samen met rashomon Ran ook tegengekomen. Al bij al 80 euro valt goed mee. Eerst wel eens zien voor een blu ray speler 🤔

Edit; heb wel geen ervaringen met amazon dus weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is.
Tot nu toe geen problemen gehad met amazon. Als het om blu ray's gaat zou ik er kagemusha eventueel ook nog bijdoen (de Duitse versie heeft nl subs maar dat staat niet op het hoesje. Pas ontdekt toen ik de blu-ray zelf opzette)
 
BIG GAME.

moet zowat de belachelijkste film in jaren zijn geweest, en nogtans is dit de film met het grootste budget ooit (in finland :p)

toch doet samuel l jackson er in mee, en ted levine... en nog 1 grote naam die ik vergeten ben.

film gaat over de air force 1 die neer stort en de president is zoek in de bergen van Finland.
een 13 jarige (!! jochie), red de president van een stel terroristen.

gekker kan toch haast niet?
 
Dan moet je Chill Factor eens zien waarin de uitbater van een winkeltje en de bestuurder van een crémekar een nucleair wapen dat ontploft wanneer het te warm krijgt uit handen van terroristen proberen te houden.
oh ja, die film met de godvergeten Skeet Ulrich in de hoofdrol.

wel die had tenminste nog een origineel en cool verhaal, met goeie SFX. heb die zelfs op dvd liggen denk ik.
die is echt wel pakken beter hoor :)
 
Terug
Bovenaan