Film Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Kung Fu Panda 4.

tja, mijn vrouw kon het niet aanzien in elk geval. Maar kijken 40'ers eigenlijk nog wel naar zulke films vroeg ik me ook af (zonder kinderen) ?

had me bij de eerste films kostelijk geamuseerd. Maar die 4e was me toch ook wel wat te veel, eerlijk gezegd.
 
Kung Fu Panda 4.

tja, mijn vrouw kon het niet aanzien in elk geval. Maar kijken 40'ers eigenlijk nog wel naar zulke films vroeg ik me ook af (zonder kinderen) ?
In het algemeen niet nee. De meeste 'family friendly' animatie (zowel film als tv) wordt vooral of uitsluitend door kinderen (al dan niet begeleid door volwassenen) bekeken, enkel de topproducties - zoals de meeste Pixar-films - overstijgen dit en worden ook door volwassenen zonder kinderen bekeken.
 
Kung Fu Panda 4.

tja, mijn vrouw kon het niet aanzien in elk geval. Maar kijken 40'ers eigenlijk nog wel naar zulke films vroeg ik me ook af (zonder kinderen) ?

had me bij de eerste films kostelijk geamuseerd. Maar die 4e was me toch ook wel wat te veel, eerlijk gezegd.
Mijn pa is 65 en kijkt nog altijd heel graag animatiefilms, zolang het niet puur voor kinderen gemaakt is natuurlijk (want er is bv een verschil tussen de Troetelbeertjes of Ratatouille)
 
Kung Fu Panda 4.

tja, mijn vrouw kon het niet aanzien in elk geval. Maar kijken 40'ers eigenlijk nog wel naar zulke films vroeg ik me ook af (zonder kinderen) ?

had me bij de eerste films kostelijk geamuseerd. Maar die 4e was me toch ook wel wat te veel, eerlijk gezegd.
De eerste twee waren geweldig. De derde vond ik ook al maar flauwtjes. De vierde nog niet gezien.
 
Wilde avond, begonnen met Crossroads met Britney Spears en geëindigd met M van Fritz Lang.

What a ride it was. :unsure:
 
Crossroads ook gezien onlangs, kan niet zeggen dat ik onder de indruk was. Maar was die barslecht zoals velen beweerden? Dat dan weer niet. Een beetje oppervlakkige road movie waarin niemand echt goed acteert, uitgezonderd de zwangere trailer trash vriendin.
 
Crossroads ook gezien onlangs, kan niet zeggen dat ik onder de indruk was. Maar was die barslecht zoals velen beweerden? Dat dan weer niet. Een beetje oppervlakkige road movie waarin niemand echt goed acteert, uitgezonderd de zwangere trailer trash vriendin.

Snap die kritiek ook niet. Is een degelijke film met een jonge Anson Mount. Zijn rage scene is zo grappig, zo'n typische "mijne auto, niemand anders mag er mee rijden".
 
Crossroads ook gezien onlangs, kan niet zeggen dat ik onder de indruk was. Maar was die barslecht zoals velen beweerden? Dat dan weer niet. Een beetje oppervlakkige road movie waarin niemand echt goed acteert, uitgezonderd de zwangere trailer trash vriendin.
Inderdaad, vond het ook niet verschrikkelijk. Throwback naar Britney haar prime en als ze komt is de drama wel meteen 200%. Om dan twee minuten later gewoon terug een singalong te doen. :unsure:
 

Een YT film, een betere WW2 film vanuit Duits perspectief.

Deze film is bewerkt tot een lange speelfilm en vertelt het verhaal van de Duitse soldaat Otto Degen en zijn compagnie. Van aflevering 1 tot 10 worden hij en zijn mannen ingezet in de verschrikkelijke gevechten aan het Oostfront. In 1943 en 1944 ervaren ze de verschrikkingen van de wereldoorlog aan den lijve en nemen ze de kijkers mee op een reis door de tijd.
 
Terug
Bovenaan