Film Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Bourne Identity & Supremacy: Toppers , na zovele kijkbeurten, nog steeds

The Bourne Ultimatum. vond die een tikkeltje teveel van het goeie.

Eigenlijk totaal overbodig dat ze daar dan nog een 4e en 5e uit hebben gemolken.
 
Half Baked. Meh stoner films liggen mij echt niet meer. dat was vroeger allemaal geinig, maar toch totaal niet meer voor een volwassen publiek imo.
Bwaa hangt ervan af de welke he.
Films zoals 'Pineapple express', 'This is the end' of 'Fear and Loathing in Las Vegas' kan ik blijven van genieten, allemaal onlangs nog herbekeken.
 
Niet mee eens. Er is echt veel ongelooflijk goeie CGI, alleen ziet ge het niet dat het CGI is :)
Heb je Top Gun: Maverick gezien bv? Die jets zjin allemaal CGI en geen kat die het ziet.
Vooral veel goeie CGI in die koreaanse series en films tegenwoordig.
Vaak beter dan in veel amerikaanse producties.
 
Niet mee eens. Er is echt veel ongelooflijk goeie CGI, alleen ziet ge het niet dat het CGI is :)
Heb je Top Gun: Maverick gezien bv? Die jets zjin allemaal CGI en geen kat die het ziet.
Ok, er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Maar kijk naar bvb godzilla x kong. Dan is dat toch niet beter dan bvb Aliens of the thing.
 
Eigenlijk toch ongelooflijk hoe goed die films (vooral aliens) er nog uitzien.
Dit bewijst toch dat practical effects superieur zijn aan cgi.
Ja, het was lang geleden dat ik de films nog eens gezien had, maar zat echt nogmaals op het puntje van mijn stoel mee momenten. :)

Ook de haat/angst van Ripley naar de aliens in de sequel is geweldig neergezet. Bijvoorbeeld die scene dat ze die eieren en queen rambo style neerschiet.
 
- Silent Night (2023) 5/10

- To Sir, with Love (1967) 7/10

- The Monster Squad (1987) 7/10

- Fatal Attraction (1987) 7/10

- Wonka (2023) 6/10

- An Autumn Afternoon (1962) 8/10

- Seven Samurai (1954) 9/10*

- Blast of Silence (1961) 8/10
 

Slecht. Toen ze begonnen te zingen had ik het helemaal gehad. 3/10.


Deze vond ik eigenlijk wel nog ok. Toffe film en kijkt lekker weg. 6/10.


Had ik meer van verwacht tbh. Blijft leuk, maar toch ook niet wauw. 6/10.


Gewoon heel erg flauw. Verhaal is meh en weinig tot geen spanning. 4/10.

De Belgen blijven toch goed in dit soort films. Jeugdtrauma galore. 8/10.


Naast een paar leuke momenten een zwakke film met een flauw einde. 5/10.


Deze vond ik eigenlijk best goed. Leuke horror die wat meer aandacht verdient. 6/10.
 
Laatst bewerkt:
Road house (de nieuwe remake)

wat een lame ass bullshit was me dat zeg. (originele wel nooit gezien). En dat lag niet aan die Mcgregor, maar van begin af aan al vond ik het een saaie meuk.
 
Road house (de nieuwe remake)

wat een lame ass bullshit was me dat zeg. (originele wel nooit gezien). En dat lag niet aan die Mcgregor, maar van begin af aan al vond ik het een saaie meuk.
Allez man, dat gij als liefhebber en connaisseur van '80 en '90s actions flicks de originele Roadhouse nooit gezien hebt? :eek:
Dringend eens werk van maken dan.
 
Allez man, dat gij als liefhebber en connaisseur van '80 en '90s actions flicks de originele Roadhouse nooit gezien hebt? :eek:
Dringend eens werk van maken dan.

Absoluut, want Patrick Swayze butt !!!! :oi22::hurrr:
Wel dat is het hem dus hé, wat @Lint zei.

Ik vroeg het mezelf ook al af, waarom nooit de originele gezien? Nu ik de cover van die film zie (vhs doosje indertijd),
een patrick swayze met z'n "sexy looks" zo schuin leunend tegen die gevel van de roadhouse.... meh. ik wist dat het niets voor mij ging zijn. toen al.


die jeans, hangt tot over zijn navel :help:



Had het Stallone of Schwarzenegger geweest met een stoere zonnebril en een lucifer tussen z'n tanden (Cobra), en een shotgun rifle (T2) op de cover.... ging ik hem wel gezien hebben.
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Wel dat is het hem dus hé, wat @Lint zei.

Ik vroeg het mezelf ook al af, waarom nooit de originele gezien? Nu ik de cover van die film zie (vhs doosje indertijd),
een patrick swayze met z'n "sexy looks" zo schuin leunend tegen die gevel van de roadhouse.... meh. ik wist dat het niets voor mij ging zijn. toen al.


die jeans, hangt tot over zijn navel :help:



Had het Stallone of Schwarzenegger geweest met een stoere zonnebril en een lucifer tussen z'n tanden (Cobra), en een shotgun rifle (T2) op de cover.... ging ik hem wel gezien hebben.
Er komt ook vrouwelijk naakt in voor. Dat was voor mij toch de reden om de film een paar keer gezien te hebben in den tijd.
 
Mijn madam gaat dit weekend Roadhouse zien met de girls. Om te gaan kwijlen op bakkebaardeteef Jake Gyllenhaal. Maar owee als ik The Secretary voor de 274ste keer opzet.

En Fear & Loathing, is geen stonerfilm.
Gitzwarte satire zoals enkel Gilliam ze even kon leveren.

Ot: Police Story(1985)
It goes Buster Keaton, Charlie Chaplin, Jackie Chan. En dit is piek Chan. Met gemak een paar van de leukste gechoreographeerde vechtscenes van de jaren 80. Om dan lollig genoeg te eindigen met een zelf geforceerde encore van een stripper paal. Blijft wel enorm leuk.
 
Wel dat is het hem dus hé, wat @Lint zei.

Ik vroeg het mezelf ook al af, waarom nooit de originele gezien? Nu ik de cover van die film zie (vhs doosje indertijd),
een patrick swayze met z'n "sexy looks" zo schuin leunend tegen die gevel van de roadhouse.... meh. ik wist dat het niets voor mij ging zijn. toen al.


die jeans, hangt tot over zijn navel :help:



Had het Stallone of Schwarzenegger geweest met een stoere zonnebril en een lucifer tussen z'n tanden (Cobra), en een shotgun rifle (T2) op de cover.... ging ik hem wel gezien hebben.
Ah cool cool ok ik snap het verschil.
Ik ga eerder voor het "smooth suave gentle" gay, gij hebt het meer voor de "leernichten aftrekken in een blokhut" gay.
Geen probleem, ik had enkel verwacht dat gij liever zou geven dan ontvangen. Maar no kink-shaming hé.
 
Ot: Police Story(1985)
It goes Buster Keaton, Charlie Chaplin, Jackie Chan. En dit is piek Chan. Met gemak een paar van de leukste gechoreographeerde vechtscenes van de jaren 80. Om dan lollig genoeg te eindigen met een zelf geforceerde encore van een stripper paal. Blijft wel enorm leuk.
Zoveel correcte statements in één post... Them's facts. Heb je Project A al gezien? Dat vind ik ook echt een fantastische Jackie Chan film. En dan heb je de sequels, nooit even goed maar leuk zijn ze natuurlijk wel.

Nul interesse in de nieuwe Road House (should I?) maar de originele is wel echt heerlijke 80s fare met een paar hoogtepunten die ik nooit zal vergeten. Komt zeker ook in de top 10 jeans films aller tijden.
 
Zoveel correcte statements in één post... Them's facts. Heb je Project A al gezien? Dat vind ik ook echt een fantastische Jackie Chan film. En dan heb je de sequels, nooit even goed maar leuk zijn ze natuurlijk wel.

Nul interesse in de nieuwe Road House (should I?) maar de originele is wel echt heerlijke 80s fare met een paar hoogtepunten die ik nooit zal vergeten. Komt zeker ook in de top 10 jeans films aller tijden.
Ik heb ook 0,0 interesse in die Road House. De originele vond ik wel genieten dus ik vermoed dat deze echt niks gaat toevoegen of vernieuwends gaat brengen.


Gezien je like @PBR Streetgang: welke van de Mann/Stewart westerns is jouw favoriet? Ik zou ze alle 5 misschien nog eens na mekaar moeten zien. Misschien omdat ik hem net gezien heb, maar Bend Of The River nu vond ik toch wel heel goed.
 
Mijn ranking (de meeste maar 1x gezien en al wel een tijd geleden)
  1. Winchester '73
  2. Bend of the River
  3. The Man from Laramie
  4. The Far Country
  5. The Naked Spur
Ik hou ook enorm van Anthony Manns The Tin Star en Man of the West, die heb je wellicht ook al gezien?
 
Mijn ranking (de meeste maar 1x gezien en al wel een tijd geleden)
  1. Winchester '73
  2. Bend of the River
  3. The Man from Laramie
  4. The Far Country
  5. The Naked Spur
Ik hou ook enorm van Anthony Manns The Tin Star en Man of the West, die heb je wellicht ook al gezien?
Man Of The West al wel gezien maar ook al te lang geleden. The Tin Star staat op de watchlist.
 
Terug
Bovenaan