Tis ondertussen al meer als twee jaar sinds ik het gelezen heb, en ik schrijf niet echt reviews, dus das een moeilijke vraag. Misschien moet ik toch eens beginnen om dat heel kort te doen.
Ik herinner mij nog goed dat de atmosfeer mijn hard aansprak. Shakespeare, drama-studenten, het found family aspect...
Misschien moet ik hem nog eens herlezen. Al heb ik nog genoeg ongelezen boeken mijn kast staan .
Ik moet ook toegeven dat ik helemaal niet streng of kritisch ben. Ik lees tegenwoordig puur voor ontspanning en entertainment. Als een boek mij niet aanstaat om welke reden ook, dan lees ik het niet uit. En als ik het niet uitleest, zal ik het ook geen rating geven en ga ik er ook niet vaak over praten.
En als een boek elementen of tropes heeft die ik heel leuk vind dan moet de uitvoering al heel slecht zijn geweest voor mij om het niet leuk te vinden
Ik vind bv Fourth Wing een super leuk boek hoewel ik weet dat er vanalles mis mee is en het eigenlijk kwalitatief niet zo fantastisch is. Dat heeft mij echter nooit genoeg geërgerd dat het mijn leesplezier verstoorde.