Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het ene sluit het andere niet uit, toch? De literaire waarde van een werk staat (meestal toch) los van de opvattingen van de personages?Joe Speedboot - Tommy Wieringa
Ik schrijf geen recensies eigenlijk, hier was het nodig omdat ik graag jullie mening hoor.
Mooi geschreven, leest als een trein en is zeer entertainend.
Maar... hoe kan dit in deze tijden het Nederlandstalige boek van de eeuw zijn? Seksisme, victim blaming, racisme en bordkartonnen vrouwelijke personages. Je kan tegenargumenteren dat het past in de context van het boek en alles wordt geschreven uit het perspectief van een puberende jongen.
Maar... nee, gewoon fout.

Het is gemakkelijk 15 jaar geleden dat ik ze gelezen heb maar ik meen me precies te herinneren dat film 1 en 2 gebasseerd waren op het eerste boek. Ik kan fout zijn hoor ma heb in elk geval wel zin in een re-read van boek 1.
Ik zal dan fout zijn. Kzeg het, tis al zo lang geleden dat ik het echt niet meer wist. Wat ik wel nog weet is dat ik enorm genoten heb van boek 1.Boek 1 was geweldig, boek 2 kan ik niemand aanraden. Dan is de film beter. Afgaande op de plot en cast op IMDB is The Lost World de film toch vooral gebaseerd op The Lost World het boek. De intro van boek 1 is wel de intro voor film 2. Ze lijken dus wel ongebruikt materiaal uit boek 1 te gebruiken in de 2e film.
Al heel lang geleden dat ik ze nog eens gezien heb. Al denk ik ze deze week eens terug op te zetten. Enkel uitdokteren op welk verdomd streaming platform ze tegenwoordig te vinden zijn...
Ik heb Lost World een hogere score gegeven dan Jurassic Park...Boek 1 was geweldig, boek 2 kan ik niemand aanraden. Dan is de film beter. Afgaande op de plot en cast op IMDB is The Lost World de film toch vooral gebaseerd op The Lost World het boek. De intro van boek 1 is wel de intro voor film 2. Ze lijken dus wel ongebruikt materiaal uit boek 1 te gebruiken in de 2e film.
Al heel lang geleden dat ik ze nog eens gezien heb. Al denk ik ze deze week eens terug op te zetten. Enkel uitdokteren op welk verdomd streaming platform ze tegenwoordig te vinden zijn...

Ik heb Lost World een hogere score gegeven dan Jurassic Park...![]()

Deel 1 meerdere keren gelezen. Deel 2 maar één keer. Dat heeft een reden.Lost World hier toch ook een lagere score dan boek 1 gegeven 10 jaar geleden
Kan mij er ook weinig van herinneren eigenlijk. Zegt mssn genoeg. Wel zin gekregen de eerste nog eens open te slaan.