Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies dit. Maar ik zit er ook in hoorWelkom in de ratrace.

Als je iets echt wil, maar dan ook ECHT wil, dan zou je geprobeert met een d kunnen leren schrijven.Dees kunde toch ni menen?
Als rekkenvuller kan je niet veel verdienen en zal het dus ook niet gebeuren. Als je iets echt wil ga je ook keuzes moeten maken.
Rekkenvullen of veel geld verdienen? als je één van de twee liever wil, dan ga je voor dat geen.
Beetje een raar antwoord van u, maar goed.
En owla, er komt altijd een beetje geluk bij kijken he, maar als je iets 1 keer probeert, dan zal je ook maar 1 keer de kans hebben.
Als je gaat solliciteren bij 1 bedrijf, dan heb je ook maar 1 kans. Stel je solliciteert bij 100 bedrijven, dan is je "geluk" veel groter. juist hetzelfde met andere dingen, als je iets echt wil, maar dan ook ECHT wil, zal je meerdere malen proberen en zal het hopelijk ooit lukken, heb nog nooit iemand gehoord die zoooo graag iets wou en gestorven is zonder dat geen te behalen, misschien komt het wel, maar hey, je hebt geprobeert.
Da wou ik ni goe kunnen, oepsAls je iets echt wil, maar dan ook ECHT wil, dan zou je geprobeert met een d kunnen leren schrijven.
True that, zelfs prostitué, dus mensen als je iets echt wil.
Achja ik ga er geen tijd meer insteken, er is een reden waarom er maar 5% rijken zijn en de rest middenklasse of lage klasse
If you say soEn die reden ligt mede in het feit dat "echt je best doen" niet genoeg is.
Nog voor je dit gepost had wist ik al dat je een operator bent.1. PERSONALIA
Leeftijd: 24
Opleiding: A2 Chemische procestechnieken
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 2
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend:
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Chemie
Huidige functie: Chemisch procesoperator
Anciënniteit: 0
Officiële aantal uren tewerkstelling: 33,2
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 33,2
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 5700
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3250
Nettovergoedingen: 250
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Volledig
BedrijfsGSM/laptop: Neen
Maaltijdcheques: 7 euro
Ecocheques: Neen
.Mensen met een laag IQ gaan nooit in jobs belanden die 5700 bruto verdienen en die mensen willen wel echt graag veel geld verdienen hoor.
Wat een motivational bullshit.
Trouwens als je niet in de chemiesector zit ga je op jouw leeftijd nooit aan zo'n loon komen in eender welke job (tenzij je zelfstandig of freelancer bent ofc).
Zou dat ook omgekeerd werken vraag ik me af, dat mensen hun hoog loon niet durven posten? Of zijn er gewoon weinig leden met een hoog loon op het forum?Het is door zulke reacties van “5000 bruto halen iedereen kan dat op zijn 25e, alleen beteke uw best doen”, dat er veel mensen afgeschrikt worden om hun “gewoon” loon te posten.
Wat jammer is voor dit draadje.
ITT wat je mss denkt is 5000 euro bruto een hoog loon als de gemiddelde leeftijd hier 35 jaar isZou dat ook omgekeerd werken vraag ik me af, dat mensen hun hoog loon niet durven posten? Of zijn er gewoon weinig leden met een hoog loon op het forum?
Hun hoog loon niet durven posten?Zou dat ook omgekeerd werken vraag ik me af, dat mensen hun hoog loon niet durven posten? Of zijn er gewoon weinig leden met een hoog loon op het forum?
Ben ik me van bewust maar als late dertiger zie ik bvb wel dat meer succesvolle klasgenoten een eigen zaak/bedrijf hebben, met 10-20 man personeel werken, mooi kantoorgebouw hebben, voor 100 duizenden euro materiaal hebben ... ik ben er dan ook vrij zeker van dat die een veelvoud verdienen/winst maken. Op het forum zie je dat echt weinig.ITT wat je mss denkt is 5000 euro bruto een hoog loon als de gemiddelde leeftijd hier 35 jaar is
Ik vraag me nog altijd af waarom die chemie hier nog zit in België, dat is toch pure industrie? Kan dat niet in lageloonlanden gebeuren? Of is dat enkel een kwestie van tijd?Operators kunnen mooi verdienen maar het is niet dankzij operators dat de wereld staat waar ze nu staat.