Ik post mijn loon:...

  • Graag! Heb dit gedaan!

    Stemmen: 190 47,7%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

    Stemmen: 88 22,1%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

    Stemmen: 120 30,2%

  • Totaal aantal stemmers
    398
Zoals mijn vader altijd zegt, "Als je iets ECHT wilt, dan zal je het ook behalen" , voor mij was dat 3k net verdienen voor mijn 25 jaar, hoe gek het ook klonk, ik zit nu aan 5700 bruto (ongeveer 3100netto) zonder extra vergoedingen of maaltijdcheques en ben 24 jaar.

Als je iets echt wil, het maakt niet uit wat, dan zal je dat ook behalen.
Beetje jammer dan dat je je niet voorgenomen had om 10k netto te verdienen.
 
Zoals Eland zegt, je voorkomt de tegenslagen. Als ik echt geld wil verdienen dan ga ik niet in de colruyt werken, want ik weet dat daar niet enorm veel te rapen valt.
200.gif
 
Dees kunde toch ni menen? 😂
Als rekkenvuller kan je niet veel verdienen en zal het dus ook niet gebeuren. Als je iets echt wil ga je ook keuzes moeten maken.

Rekkenvullen of veel geld verdienen? als je één van de twee liever wil, dan ga je voor dat geen.

Beetje een raar antwoord van u, maar goed.
En owla, er komt altijd een beetje geluk bij kijken he, maar als je iets 1 keer probeert, dan zal je ook maar 1 keer de kans hebben.

Als je gaat solliciteren bij 1 bedrijf, dan heb je ook maar 1 kans. Stel je solliciteert bij 100 bedrijven, dan is je "geluk" veel groter. juist hetzelfde met andere dingen, als je iets echt wil, maar dan ook ECHT wil, zal je meerdere malen proberen en zal het hopelijk ooit lukken, heb nog nooit iemand gehoord die zoooo graag iets wou en gestorven is zonder dat geen te behalen, misschien komt het wel, maar hey, je hebt geprobeert.
Als je iets echt wil, maar dan ook ECHT wil, dan zou je geprobeert met een d kunnen leren schrijven.
 
True that, zelfs prostitué, dus mensen als je iets echt wil.

Achja ik ga er geen tijd meer insteken, er is een reden waarom er maar 5% rijken zijn en de rest middenklasse of lage klasse

En die reden ligt mede in het feit dat "echt je best doen" niet genoeg is.
 
1. PERSONALIA
Leeftijd: 24
Opleiding: A2 Chemische procestechnieken
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 2
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend:
Aantal kinderen ten laste: 0

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Chemie
Huidige functie: Chemisch procesoperator
Anciënniteit: 0
Officiële aantal uren tewerkstelling: 33,2
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 33,2

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 5700
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3250

Nettovergoedingen: 250
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Volledig
BedrijfsGSM/laptop: Neen
Maaltijdcheques: 7 euro
Ecocheques: Neen
Nog voor je dit gepost had wist ik al dat je een operator bent.
Is ook de enige manier om dat loon te hebben op die leeftijd. Tevens ook de toon waarop je spreekt verklapt heel veel, en ik herken die toon zelfs op een forum.

Het is ook geen kwestie van willen, het is gewoon bewust die stap zetten. Het gros van de mensen hier zijn capabel om operator te worden, zonder meer. Maar het heeft ook een reden waarom velen het niet doen. Want het loon mag dan wel hoog zijn, de job heeft ook zo zijn nadelen. Het heeft met andere woorden een reden waarom die job zo goed betaalt.
 
Allee er kan weer eentje beginnen aan zijn maandelijkse sessie operator bashen 😂 .
Al die kwade slechte übermensch operators zijn nog steeds op jouw wijze antwoorden aan het wachten in de petrochemie thread, het is daar verbazingwekkend stil geworden nadat we al je "argumenten" en "opmerkingen" verworpen hebben en je zelf enkele vragen hebben gesteld.

@Seeked: proficiat met je pakket.
 
Versta me niet verkeerd, 5700 bruto : 3250 netto is veel maar daarmee kom je niet bij de top 5%.

is die 250€ nettovergoeding en maaltijdcheques het enige wat erbij komt ?

Mijn loon ligt beduidend lager met 4j ervaring maar een bonus van ca. 7 a 8 K/ jaar trekt dat ongeveer recht.
 
Mensen met een laag IQ gaan nooit in jobs belanden die 5700 bruto verdienen en die mensen willen wel echt graag veel geld verdienen hoor.
Wat een motivational bullshit.

Trouwens als je niet in de chemiesector zit ga je op jouw leeftijd nooit aan zo'n loon komen in eender welke job (tenzij je zelfstandig of freelancer bent ofc).

Zoiets zeggen verklapt meer over u dan je zelf denkt.
 
Het is door zulke reacties van “5000 bruto halen iedereen kan dat op zijn 25e, alleen beteke uw best doen”, dat er veel mensen afgeschrikt worden om hun “gewoon” loon te posten.
Wat jammer is voor dit draadje.
Zou dat ook omgekeerd werken vraag ik me af, dat mensen hun hoog loon niet durven posten? Of zijn er gewoon weinig leden met een hoog loon op het forum?
 
Terug
Bovenaan