Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuinartikelen en spullen om thuis te trainen...Nieuw concept van inflation...
Ik ken werkelijk niks wat in prijs gestegen is sinds corona...

De Cassina LC4 is met 4% gestegen in 2021 tov 2020... Dus sinds Corona een prijsstijging. Of dat door Corona komt is iets anders.Nieuw concept van inflation...
Alé man, producten in de supermarkt zijn echt wel duurder geworden tov pre-covid.Nieuw concept van inflation...
Doordat promotie's wegvielenVolgens dit artikel toch wel een 6,6 procent duurder. Zo hard ga je dat niet voelen, maar in totaliteit kan het wel beginnen optellen bij gezinnen die de eindjes al aan mekaar moeten knopen:
![]()
Corona-effect op de supermarktprijzen: tot ruim 6 % duurder
www.test-aankoop.be

De fietsgerelateerde zaken lijkt me dan weer eerder door een schaarste op de markt doordat iedereen plots wat meer ging fietsen.Doordat promotie's wegvielen
Bij mij is vooral fietsgerelateerde zaken duurder geworden
Volgens dit artikel toch wel een 6,6 procent duurder. Zo hard ga je dat niet voelen, maar in totaliteit kan het wel beginnen optellen bij gezinnen die de eindjes al aan mekaar moeten knopen:
![]()
Corona-effect op de supermarktprijzen: tot ruim 6 % duurder
www.test-aankoop.be

Ai. De datum miskeken. Ik dacht dat het ging om eentje van 2021. Point taken.Dus je toont een artikel van een jaar geleden waarin staat dat er, kortingen niet meegerekend, een vlakke curve was?
"Als we voor de productmand de prijzen zonder promoties en kortingen vergelijken vóór en na het begin van de coronacrisis, verloopt de prijsevolutie bij de meeste supermarkten vrij vlak. Bij Colruyt en Collect&Go, die als prijsvolgers reageren op de prijzen van de concurrentie, is er echter een duidelijke stijging vanaf 19 maart, de dag van de afschaffing van de promoties. Uiteindelijk wordt onze productmand daar in totaal 2 tot 3 % duurder in vergelijking met 1 maart."
Dat en ik zie de prijzen op restaurant ook wel stijgen.En de pintjes op café gaan ook duurder worden
Je moet eens boodschappen doen, dan zul je het wel merken, of frietkot, take away doen.Nieuw concept van inflation...
Als de helft 20% goedkoper wordt, en de andere helft 20% duurder, kom je ook op hetzelfde neer; maar zijn er wel prijzen veranderdIk ken werkelijk niks wat in prijs gestegen is sinds corona...
In de boodschappen heb ik niet echt een hogere rekening gemerkt of een stijging van de prijzen. Ik blijf rond de 120 - 170€ spenderen per maand voor mijn inkopen. Is zelfde als de vorige jaren.Je moet eens boodschappen doen, dan zul je het wel merken, of frietkot, take away doen.
Mensen zien dat gewoon niet als er her en der 10-20-30 cent bijgelapt wordt. Tel alles samen en je ligt gewoon aan een duurdere winkelkar.