Vega
Well-known member
Is diene frank nog altijd niet gevallen? Ik begin hier licht geïrriteerd te geraken door wat voor een "domme kloot" je inderdaad wel niet kan zijn (no offence).Bon, ter zake.
Ik heb hier zaterdag mijn loonsituatie gepost, zie hieronder. Ik werk 3 jaar voor dit bedrijf en heb sindsdien 1 keer een loonsopslag gehad (bovenop de index uiteraard) van rond de 2,6%. Dit terwijl de grootteorde van projecten in geld uitgedrukt minstens x10 is gegaan en men nog steeds heel tevreden is van mijn werk. Bij de overheid zou ik rond de 5% gezeten hebben (bovenop de index, die bovendien een snellere indexatie is) zonder een poot uit te steken.
Ik ben dus officieel een domme kloot door in de privé te beginnen werken. Zoals quasi iedereen in dit land.
Maar wat is jullie mening? Klopt mijn gevoel dat ik onderbetaald ben, of valt het nog mee? Hoeveel moet mijn loon stijgen?
Dat ge nog aan het nadenken bent over uw loon, holy shit........ Bol het aub gewoon af bij uw werkgever. Hoeveel mensen hier op BG moeten u dat nog zeggen voordat uwen mallemolen begint te draaien? Wat zegt uw privé omgeving daarover, geven die u af en toe niet eens een pets met de boodschap "wordt wakker"?
.