Wanneer kakken jullie het liefst

Wanneer kakken jullie het liefst


  • Totaal aantal stemmers
    33
Wanneer zal ik nu eens niet aan je neus hangen .
Kan wel zeggen dat ik een nette kakker ben , dus kak niet de muren vol .
 
Voila, hier is ie:
giphy.gif
 
Ik kak enkel tijdens de werkuren, dit brengt tal van voordelen met zich mee:
1. Je wordt letterlijk betaald om te schijten
2. Je bespaart ettelijke kilometers wc papier in heel uw leven
3. Om nog maar te zwijgen over de liters water dat je bespaart
4. Het laatste en meest belangrijke voordeel IMO: 9 kans op 10 is de wc bril reeds lekker voorverwarmd; echt zalig.
 
Eindelijk is hier op het forum een onderwerp waar ik veel over weet.
Eindelijk? EINDELIJK?
"Kak" wilt de search niet aannemen, maar "kaka" heeft 4 pagina's resultaten, "stront" 8 pagina's, en @kay-gell heeft 2.425 berichten. Dus als ge "eindelijk" zegt is dat enkel omdat ge stont in uw ogen hebt van de woordelijke diarree dat dit forum is !!!
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk? EINDELIJK?
"Kak" wilt de search niet aannemen, maar "kaka" heeft 4 pagina's resultaten, "stront" 8 pagina's, en @kay-gell heeft 2.425 berichten. Dus als ge "eindelijk" zegt is dat enkel omdat ge stont in uw ogen hebt!!!
Er is geen enkel topic waarbij in de titel 'kak' of kaka voorkomt...
 
Mijn punt is dat dit open riool van een forum helemaal doordrenkt is van de kak @ugar.

Als je een sanitair blok van een margi-camping inloopt zeg je ook niet "ja maar hier hangt geen bordje op dat 'kak' zegt". Neen, ge verwacht gewoon dat er kak hangt aan elke muur toch zekers.
 
Mijn punt is dat dit open riool van een forum helemaal doordrenkt is van de kak @ugar.

Als je een sanitair blok van een margi-camping inloopt zeg je ook niet "ja maar hier hangt geen bordje op dat 'kak' zegt". Neen, ge verwacht gewoon dat er kak hangt aan elke muur toch zekers.
Maar er is een verschil tussen kakken (het proces) en kak (het product).
Kaasfretter informeert hier dus misschien niet wanneer we op de pot willen zitten, wel op 't forum?
 
Terug
Bovenaan