Wamp Kaes

Wie is de beste Hazard?


  • Totaal aantal stemmers
    12

KO

Well-known member
Beste vrienden,

Vandaag de kapitale fout gemaakt 2 televisieprogramma's te bekijken:
  1. Andermans zaken
  2. Kamp Waes
Dit heeft met serieus tegen de borstlap gestoten.
Wanneer draven er eens realistische rolmodellen op voor onze kinderen?

K. Kharmach:
  • Journalist
  • Bedrijfsleider
  • Vader
  • Comedian
  • Lector
D. Borstlap:
  • Roboticus
  • Ruimtevaarder
  • Aerodynamist
  • Superman
  • Geeft Jerommeke nachtmerries
Wie kan daar tegen opboksen? Ondertussen lopen de wachtlijsten van de mentale gezondheidszorg voor jeugd maar op.
Wie heeft de politiek moed om programmamakers te verplichten to focussen op realistische idolen? Zoals voetballers die tijdens de match ook een hamburger gaan steken.

Bedankt voor jullie verdere inzichten.
 
Ik vraag me af hoeveel van KOs brein nog autonoom kan werken zonder Wikkes’ opdrachten.

Klik hier. Het antwoord zal je verbazen.
 
Ik vraag me af hoeveel van KOs brein nog autonoom kan werken zonder Wikkes’ opdrachten.

Klik hier. Het antwoord zal je verbazen.
Ik zal dan maar de klikspaan zijn en hier klikken: het is 3,14%.

Dat komt omdat zijn brein rond is, en iedereen weet dat de formule voor de omtrek dan 2 x Pi x r is. r is de constante van Wikkes, en die is gelijk aan de kans dat een opgegooid 20 frank stuk met de beetlenis van Koning Boudewijn op het hoofd van diezelfde Koning Boudewijn valt.
 
Ik zal dan maar de klikspaan zijn en hier klikken: het is 3,14%.

Dat komt omdat zijn brein rond is, en iedereen weet dat de formule voor de omtrek dan 2 x Pi x r is. r is de constante van Wikkes, en die is gelijk aan de kans dat een opgegooid 20 frank stuk met de beetlenis van Koning Boudewijn op het hoofd van diezelfde Koning Boudewijn valt.
Ik dat dat W de constante van Wikkes was?
r is aantal waRns van zijn account.
 
Ik dat dat W de constante van Wikkes was?
r is aantal waRns van zijn account.
Unprecedented event

Het aantal waRns dat Wikkes heeft vergaard gedurende zijn carrière (3 Luik over minstens 3 websites) is tot op heden nog niet bedreigd geweest.

Hagel (op) de kampioen!
 
Ik vraag me af hoeveel van KOs brein nog autonoom kan werken zonder Wikkes’ opdrachten.

Klik hier. Het antwoord zal je verbazen.
Wikkes zou zich nog liever voor een trein gooien dan naar de opgesomde programma's kijken.

Al geef ik wel grif toe dat het merendeel van mijn posts ontstaan na enige aanmoediging. Dit was echter een KO post.
 
Wikkes zou zich nog liever voor een trein gooien dan naar de opgesomde programma's kijken.

Al geef ik wel grif toe dat het merendeel van mijn posts ontstaan na enige aanmoediging. Dit was echter een KO post.
Hij leeft voort in iedereen zijn profielberichten van ons :hug:
 
Terug
Bovenaan