hoeveel seks speeltjes hebben jullie in huis

hoeveel

  • ik noch mijn partner hebben er

  • ik heb er eentje, mijn partner geen

  • ik heb er meerdere, mijn partner geen

  • ik en mijn partner hebben er eentje

  • ik en mijn partner hebben er meerdere

  • ik ben single en heb er geen

  • ik ben single en heb er eentje

  • ik ben single en heb er meerdere

  • ik heb er geen, mijn partner wel


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Euh, single en meerdere.

Maar in mijn vorige relatie hadden we er allebei meerdere. Samen hebben we ontzettend veel en de helft ligt nog bij hem, haha (en moeten we nog verdelen eigenlijk).
 
Allebei meerdere maar die van haar worden eigenlijk enkel gebruikt (bij allebei) :unsure: .

Al vind ik het merendeel van de tijd zonder eigenlijk nog het beste, speeltjes worden toch vooral gebruikt als ge is een solo moment nodig hebt.
 
care to elaborate :baard: ?
Veel elaborate is daar niet aan he?

Speeltjes die zij al had en die ook bij mij nuttig kunnen zijn worden ook al is bij mij gebruikt de paar die ik heb liggen liggen al lang onaangeroerd in de kast.
 
Veel elaborate is daar niet aan he?

Speeltjes die zij al had en die ook bij mij nuttig kunnen zijn worden ook al is bij mij gebruikt de paar die ik heb liggen liggen al lang onaangeroerd in de kast.
Lees butplug
 
Welja, daar dacht ik toch ook eerder aan...

"gemeenschappelijke speeltjes"..... euhm.. Bij de vrouw breng je toch iets IN haar lichaam, denk ik dan.

Dus zie niet echt een "gemeenschappelijk speeltje" voor me.

Nuja, i'm not into that kinda ... "plastic sex enchancements", dus ik dacht... Enlighten me please.
 
Welja, daar dacht ik toch ook eerder aan...

"gemeenschappelijke speeltjes"..... euhm.. Bij de vrouw breng je toch iets IN haar lichaam, denk ik dan.

Dus zie niet echt een "gemeenschappelijk speeltje" voor me.

Nuja, i'm not into that kinda ... "plastic sex enchancements", dus ik dacht... Enlighten me please.
Om die vraag hier dan als topicstarter te stellen, moet je je toch iets meer open stellen en misschien wat opzoekwerk doen want er is veel meer dan dingen om in je lichaam te steken hoor.
 
Welja, daar dacht ik toch ook eerder aan...

"gemeenschappelijke speeltjes"..... euhm.. Bij de vrouw breng je toch iets IN haar lichaam, denk ik dan.

Dus zie niet echt een "gemeenschappelijk speeltje" voor me.

Nuja, i'm not into that kinda ... "plastic sex enchancements", dus ik dacht... Enlighten me please.
restraints van wat voor type dan ook zijn genderneutraal bijvoorbeeld, om maar iets te noemen.
 
Welja, daar dacht ik toch ook eerder aan...

"gemeenschappelijke speeltjes"..... euhm.. Bij de vrouw breng je toch iets IN haar lichaam, denk ik dan.

Dus zie niet echt een "gemeenschappelijk speeltje" voor me.

Nuja, i'm not into that kinda ... "plastic sex enchancements", dus ik dacht... Enlighten me please.
Zou ge er voor open staan als uw vriendin wel iets zou willen gebruiken?
 
Welja, daar dacht ik toch ook eerder aan...

"gemeenschappelijke speeltjes"..... euhm.. Bij de vrouw breng je toch iets IN haar lichaam, denk ik dan.

Dus zie niet echt een "gemeenschappelijk speeltje" voor me.

Nuja, i'm not into that kinda ... "plastic sex enchancements", dus ik dacht... Enlighten me please.
Ze zijn ook dingen die je niet moet inbrengen hoor.

Als je zo'n magic wand tegen het juiste lichaamsdeel houdt, werkt dat bij een man ook heel stimulerend hoor.
 
Waar is de optie "Ik heb er geen, mijn partner een hele schuif vol"?

Geen idee wat je als man zou nodig hebben/willen, buiten misschien een penispomp of cockring als je al wat moeilijkheden hebt om het geweer (te blijven) presenteren. Tenzij je graag dingen in uw kont steekt, maar dat is totaal mijn ding niet. :oi22:
 
Waar is de optie "Ik heb er geen, mijn partner een hele schuif vol"?

Geen idee wat je als man zou nodig hebben/willen, buiten misschien een penispomp of cockring als je al wat moeilijkheden hebt om het geweer (te blijven) presenteren. Tenzij je graag dingen in uw kont steekt, maar dat is totaal mijn ding niet. :oi22:
Penisringen in verschillende maten, ook vibrerende. Fleshlight, vibrerende masturbator (heb ik en valt eigenlijk heel hard tegen), ...
 
Terug
Bovenaan