Hoeveel seksstandjes heb je al gedaan met vaste partner?

Hoeveel standjes heb je in totaal al gedaan?

  • Geen

    Stemmen: 1 1,1%
  • 1

    Stemmen: 3 3,3%
  • 2 tot 4

    Stemmen: 26 28,6%
  • 5 tot 10

    Stemmen: 32 35,2%
  • 10 tot 15

    Stemmen: 13 14,3%
  • 15 of meer

    Stemmen: 16 17,6%

  • Totaal aantal stemmers
    91
D

Deleted member 451

Guest
Wij hebben er eigenlijk maar 3.

Missionaris, doggystyle, en cowgirl.
buiten die 3 heb ik eigenlijk enkel nog maar de "man zijdelings achter de vrouw" gedaan, bij andere partner. Meerdere malen zelfs.

Maar bij huidige precies geen succes.
We zijn precies 2 krabben die net uit het water gehaald zijn, schijnt niet echt te lukken.

Hoeveel standjes doen jullie regelmatig?

Eventjes polsen en vergelijken hoe "erg" het gesteld is dus tegenover de rest :p
 
Ik vind de keuze van de poll toch maar zeer beperkt.
ja ik heb nog "0" vergeten. :sop:
Maar voor de rest? ik weet niet of er hier zoveel gaan zijn met meer dan 5 standjes hoor. En zoja, hoor ik het graag dewelke dan!
Wie weet kunnen we nog ideeën opdoen.
 
ja ik heb nog "0" vergeten. :sop:
Maar voor de rest? ik weet niet of er hier zoveel gaan zijn met meer dan 5 standjes hoor. En zoja, hoor ik het graag dewelke dan!
Wie weet kunnen we nog ideeën opdoen.
Euh, ik denk dat er toch wel meerdere koppels zijn die naast uw genoemde standjes ook wel eens 69, reversed cowgirl, benen in de nek van de man, staand, op de rand van het bed (vrouw met haar benen over de rand, man op de knieën), op een tafel en op een stoel doen? Ik zal er heus wel nog een hoop vergeten.
 
ja ik heb nog "0" vergeten. :sop:
Maar voor de rest? ik weet niet of er hier zoveel gaan zijn met meer dan 5 standjes hoor. En zoja, hoor ik het graag dewelke dan!
Wie weet kunnen we nog ideeën opdoen.
Dan heb je toch echt wel heel weinig inspiratie, ik kan er zo al minstens 10 bedenken die wij op regelmatige basis doen. Hoe die allemaal noemen, geen idee :)

edit:
zal mijn best doen:

  • missionaris
  • missionaris reversed
  • cow girl
  • reversed cow girl
  • doggy style
  • lepeltje lepeltje
  • vrouw op rug, benen in de nek
  • vrouw op buik, benen gesloten
  • Rechtstaand voor de spiegel langs achter
  • Vrouw op tafel, benen in de nek
  • man op rug, vrouw liggend op de man op haar rug
  • oei, ik zit al aan meer dan 10
 
Laatst bewerkt:
Euh, ik denk dat er toch wel meerdere koppels zijn die naast uw genoemde standjes ook wel eens 69, reversed cowgirl, benen in de nek van de man, staand, op de rand van het bed (vrouw met haar benen over de rand, man op de knieën), op een tafel en op een stoel doen? Ik zal er heus wel nog een hoop vergeten.
Agreed.

Maar 69 doe ik niet graag. dan kom je met je neus zo dicht bij de vrouw haar poep :eek:

en reversed cowgirl ook nooit. Horror verhalen van gehoord, en klopt ook wel, gevaarlijk om de penis te kunnen breken op die manier. google maar eens. gevaarlijkste standje dat er bestaat hiervoor.
 
Agreed.

Maar 69 doe ik niet graag. dan kom je met je neus zo dicht bij de vrouw haar poep :eek:
Uw leuter hang er ook niet ver van hoor.
en reversed cowgirl ook nooit. Horror verhalen van gehoord, en klopt ook wel, gevaarlijk om de penis te kunnen breken op die manier. google maar eens. gevaarlijkste standje dat er bestaat hiervoor.
Ik leef voor het gevaar :unsure:
 
Agreed.

Maar 69 doe ik niet graag. dan kom je met je neus zo dicht bij de vrouw haar poep :eek:

en reversed cowgirl ook nooit. Horror verhalen van gehoord, en klopt ook wel, gevaarlijk om de penis te kunnen breken op die manier. google maar eens. gevaarlijkste standje dat er bestaat hiervoor.


Eerst reverse cowgirl doen, dan kunde het inspecteren of het proper is, of is beffen na penitratie ook vies voor u?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Missionaris, doggystyle, cowgirl, Stand and Deliver, Standing Wheelbarrow en de Butter Churner (bij da laatste heb ik onlangs mijn lies verrokken dus da feestje zal een tijdje ni meer doorgaan).
 
Laatst bewerkt:
Gemiddeld per vrijbeurt: een drietal? Hangt af of het een vluggertje is of niet maar ik gok 3 gemiddeld.
In totaal sinds wij samen zijn? Uh...ik heb ze niet geteld. 10?
 
Van de grote Trump had ik er nu wel meer dan 3 verwacht eerlijk gezegd. Tijd om op ontdekkingsreis te gaan!

Ik gok echt dat wij wel aan een stuk of 15 zitten als het niet meer is.
Aanrader, vrouw op haar zij, man op zijn knieën, 1 been van de vrouw tussen de benen van de man, het ander been van de vrouw rond je heup.
Als het hier ging maakte ik er een schets bij maar hey, figure it out yourself.
 
Wij hebben er eigenlijk maar 3.

Missionaris, doggystyle, en cowgirl.
buiten die 3 heb ik eigenlijk enkel nog maar de "man zijdelings achter de vrouw" gedaan, bij andere partner. Meerdere malen zelfs.

Maar bij huidige precies geen succes.
We zijn precies 2 krabben die net uit het water gehaald zijn, schijnt niet echt te lukken.

Hoeveel standjes doen jullie regelmatig?

Eventjes polsen en vergelijken hoe "erg" het gesteld is dus tegenover de rest :p

Weet nu niet hoeveel partners je hebt gehad, maar zeg je nu dat je in je leven maar 4 standjes geprobeerd hebt?
Dat is vrij weinig (maar ieder zijn ding natuurlijk).

Mijn vrouw en ik hebben nu wel veel seks en heel gevarieerd, met andere had ik ook veel seks, mss wat minder gevarieerd maar heb nooit echt te klagen gehad. Behalve in mijn langste relatie waar mijn zoontje uit voortkomt. Maar ik zou ook nooit meer terug gaan naar zo een saaie relatie.
 
Bij deze werd de poll aangepast en werden de meer kinderachtige berichten gewist. Even opnieuw stemmen dus.
Als jullie willen dat de thread open blijft, hou het aub volwassen.
 
Van de grote Trump had ik er nu wel meer dan 3 verwacht eerlijk gezegd. Tijd om op ontdekkingsreis te gaan!
Tja, veel bedpartners dat wel, maar weinig standjes. Op dat vlak ben ik inderdaad minder sherlock holmes. :shy:
Weet nu niet hoeveel partners je hebt gehad, maar zeg je nu dat je in je leven maar 4 standjes geprobeerd hebt?
Dat is vrij weinig (maar ieder zijn ding natuurlijk).

Mijn vrouw en ik hebben nu wel veel seks en heel gevarieerd, met andere had ik ook veel seks, mss wat minder gevarieerd maar heb nooit echt te klagen gehad. Behalve in mijn langste relatie waar mijn zoontje uit voortkomt. Maar ik zou ook nooit meer terug gaan naar zo een saaie relatie.
Gohja, 4 standjes dat nu ook weer niet, ik heb wel al eens experimentele zaken als op tafel, stoel, zetel en dergelijke gedaan, (zelfs al staand en leunend op een lavabo) en daar kwamen wel rare posities uit, maar vond die allemaal niet zo comfortabel als gewoon een bed.

Nu na 4 jaar relatie is het allemaal niet meer zo spannend, en behouden we het gewoon op onze routine standjes in bed.
En daar horen slechts deze 3 standjes bij. Ik vroeg me gewoon af of dat bij anderen ook zo is.
Eerst reverse cowgirl doen, dan kunde het inspecteren of het proper is, of is beffen na penitratie ook vies voor u?
Ja beffen na penetratie vind ik ook maar ranzig. :p
 
Ja beffen na penetratie vind ik ook maar ranzig. :p
Gemeende vraag: waarom?
Dat je het niet meer wil doen nadat je in haar bent gekomen dat wil ik snappen (daar ben ik nu ook geen fan van) maar gewoon na penetratie?
Ik wissel geregeld af zelfs... zorgt ervoor dat je als man niet zo snel komt en zij net wel...

Ma hey to each his own.
Geen idee aan hoeveel wij zitten trouwens... stuk of 10 zeker?

69 ook geen grote fan van. Niet omwille van die poep maar ik kan me niet te goei concentreren als ik ondertussen een blowjob krijg. Ik focus me liever op het geven of het ontvangen, niet op beiden tegelijk.
 
In totaal? Geen flauw idee; veel meer dan 15 ongetwijfeld. Na al die tijd zal zowat alles dat mogelijk is met 2, 3, 4,... wel al voorbij gekomen zijn.

Regelmatig op het menu zal al vlotjes 5à6 vaginaal (missionaris gewoon, missionaris met benen omhoog, doggy, cowgirl, zij op haar buik en rechstaand) zijn en 4à5 anaal. Orale opties tel ik dan nog niet mee.
 
Ja beffen na penetratie vind ik ook maar ranzig. :p

What? Mijn vrouw (en vroegere partners ook) pijpt ook nog na penetratie.
Als we een trio doen (altijd met een vrouw), dan gebeurt dat ook gewoon.

Mijn vrouw is nu wel niet vies van seks en die haar libido is gewoon nog hoger als dat van mij. We zijn na onze scheiding (van de vorige partners) als FWB begonnen en ondertussen getrouwd, het stukje seks is eigenlijk nooit verandert.
 
De Weense Oester werd mij ooit aangeraden in m'n studententijd. Moet ge vooral voorzichtig zijn dat ge uw vrouw haar baarmoeder niet te hard raakt :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan