Hoeveel seksstandjes heb je al gedaan met vaste partner?

Hoeveel standjes heb je in totaal al gedaan?

  • Geen

    Stemmen: 1 1,1%
  • 1

    Stemmen: 3 3,3%
  • 2 tot 4

    Stemmen: 26 28,6%
  • 5 tot 10

    Stemmen: 32 35,2%
  • 10 tot 15

    Stemmen: 13 14,3%
  • 15 of meer

    Stemmen: 16 17,6%

  • Totaal aantal stemmers
    91
Ik moest bij deze toch heel even aan volgende denken:


Geen idee of je dat zou kunnen klasseren onder een standje.
:)

Maar ja, is al gebeurd dat mijn vriendin me zoende nadat ze eerst, enfin you get it... So what, als ik in haar mond mag komen dat moet ik ook maar verdragen dat ze me nadien zoent. Of omgekeerd.
 
:)

Maar ja, is al gebeurd dat mijn vriendin me zoende nadat ze eerst, enfin you get it... So what, als ik in haar mond mag komen dat moet ik ook maar verdragen dat ze me nadien zoent. Of omgekeerd.
Maar dan is het doorgeslikt? 't Is niet dat ze ermee in uw mond gaat spelen hé.

Terwijl uw oraal verhaal toch iets anders is. Alles loopt er dan uit terwijl jij de ramen aan 't lappen bent. Met uw mond.
 
Maar dan is het doorgeslikt? 't Is niet dat ze ermee in uw mond gaat spelen hé.
euh... kort: ik heb er geen probleem mee dat dit specifieke sap (en het mijne uiteraard), tijdens het liefdesspel in mijn mond zou belanden (down under of oraal). Niet dat ik dat bewust opzoek of zo, 't is geen ding, maar ik sta daar gewoon niet bij stil. If it happens, it happens... no dealbreaker.
 
Jullie mogen gerust “sperma” zeggen hoor.
Ik verkies toch “ejaculaat”.

IMG_2555.jpeg
 
Volgens de website sexpositions.club zijn er een 20-tal basisposities die je kan variëren
Oei, als ik die website eens bekijk, heb ik er precies toch al een pak meer dan 10 gedaan!

Niet van die hele zotte dingen hé, maar die helicopter hebben we onlangs wel eens geprobeerd. Was niet zo geweldig stimulerend, maar wel grappig om zo op uw 38ste eens een nieuw standje te doen :laugh: Hij zat ook niet aan mijn hielen te sabbelen btw.
 
Nogmaals en bij deze ook de laatste oproep:
We hebben besloten dat we deze topic hebben laten staan, zodat jullie er op een beschaafde manier op kunnen reageren.

Willen jullie dan ook dat topics als deze open blijven, dan dienen jullie er volwassen mee om te gaan.
 
euh... kort: ik heb er geen probleem mee dat dit specifieke sap (en het mijne uiteraard), tijdens het liefdesspel in mijn mond zou belanden
Ik heb daar zelf ook geen problemen mee, dat kan gebeuren. Door penetratie komt er (bij sommige vrouwen althans) regelmatig vaginale afscheiding (dus niet gewoon vocht) vrij, en dat vind ik niet het meest smakelijke om in m'n mond te krijgen qua smaak, dus daarom is bij mij oraal na penetratie ook een no-go. Dat heeft niks te maken met 'vies zijn van jezelf'.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar zelf ook geen problemen mee, dat kan gebeuren. Door penetratie komt er (bij sommige vrouwen althans) regelmatig vaginale afscheiding (dus niet gewoon vocht) vrij, en dat vind ik niet het meest smakelijke om in m'n mond te krijgen qua smaak, dus daarom is bij mij oraal na penetratie ook een no-go. Dat heeft niks te maken met 'vies zijn van jezelf'.
No problemo he... iedereen doet wat hij / zij wilt. Dat is het leuke aan seksuele beleving: veel mogelijkheden. Zo lang degene(n) waar je mee bezig bent hun toestemming geven en grenzen gerespecteerd worden kan alles.

Ook de Weense oester waarbij mijn vriendin hoge hakken aanhoudt die we net voor de grand finale aflossen met de de secretaris om na mijn orgasme innig te tongzoenen.
 
No problemo he... iedereen doet wat hij / zij wilt. Dat is het leuke aan seksuele beleving: veel mogelijkheden. Zo lang degene(n) waar je mee bezig bent hun toestemming geven en grenzen gerespecteerd worden kan alles.

Ook de Weense oester waarbij mijn vriendin hoge hakken aanhoudt die we net voor de grand finale aflossen met de de secretaris om na mijn orgasme innig te tongzoenen.
Zolang die secretaris daar akkoord mee is, geen probleem :unsure:
 
de secretaris om na mijn orgasme innig te tongzoenen.

Dat is toch echt een Uber dominantie standje waarbij je gewoon full on ligt te throatfucken. :unsure:

Allez als jullie je daar in kunnen vinden is dat oké. Maar het duidelijk bepalen van grenzen, en het moet plezant blijven is hier toch wel aan de orde.
 
Dat is toch echt een Uber dominantie standje waarbij je gewoon full on ligt te throatfucken. :unsure:

Allez als jullie je daar in kunnen vinden is dat oké. Maar het duidelijk bepalen van grenzen, en het moet plezant blijven is hier toch wel aan de orde.
De graad van dominantie zit 'm in de uitvoering ervan. Veel standjes kunnen wel dominant worden uitgevoerd. Respect voor mekaars grenzen is daarbij een no brainer he. Moet inderdaad plezant blijven :)
 
Dat is toch echt een Uber dominantie standje waarbij je gewoon full on ligt te throatfucken. :unsure:

Allez als jullie je daar in kunnen vinden is dat oké. Maar het duidelijk bepalen van grenzen, en het moet plezant blijven is hier toch wel aan de orde.
ik ken toch ook een dame die throatfucken geweldig geil vind.
ikzelf zou er nooit aan denken om het zelf voor te stellen maar ik zei toen ook geen neen hoor.

hetzelfde met rimmen, ik zou dat ook nooit zelf vragen maar indien ze het spontaan doen dan is het echt wel heel lekker.

het volgende dat op mijn bucketlist staat is bondage (in beide rollen wil ik het wel eens proberen)
maar dan wel zonder SM, want dat is echt niets voor mij.
Geen probleem om wat dominant te zijn en leiding te nemen maar iemand pijn doen zit niet echt in mij.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan