Vreemde flitscamera?

soulreaper

Active member
Reed gisteren te hard in straat waar je maar 50 mocht. Ik zie te laat dat er in een wagen aan de kant van de weg een persoon zit. Toen ik in mijn achteruitlijkspiegel keek, zag ik plots beide mistlampen vooraan aan en weer uit gaan. Vond dat in eerste instantie al vreemd, maar vreemder was het feit dat de wagen die stukje achter me reed hetzelfde veroorzaakte. Reed te hard, mistampen gingen aan en uit?

Is dat een nieuw soort flitscamera? Of was het een grapjas die dacht de voorbijgangers eens voor het lapje te houden?
 
Over 14 dagen zal je het antwoord kennen. Laat in elk geval hier iets weten he.
Duh grapjas, om een of reden had ik zo een laatdunkende reactie wel verwacht. En het is niet dat ik geen research gedaan heb. Ik dacht dat er iemand van de all-knowing masses van beyondgaming iets gelijkaardigs hadden tegen gekomen. Ik heb in ieder geval op Google and beyond geen info gevonden.
 
Duh grapjas, om een of reden had ik zo een laatdunkende reactie wel verwacht. En het is niet dat ik geen research gedaan heb. Ik dacht dat er iemand van de all-knowing masses van beyondgaming iets gelijkaardigs hadden tegen gekomen. Ik heb in ieder geval op Google and beyond geen info gevonden.
Als beide mistlampen flitsten moet ge er niet mee inzitten hoor. Ze flitsen maar met 1 lamp. Zeker rijdend ga je dat niet zien. Zoals hierboven al gezegd: een flauwe plezante met tijd teveel.
Ge kunt op beide oren slapen.
 
Waren ook de andere lichten aan het branden, want alleen uw mistlampen doen flitsen terwijl de rest uitstaat gaat toch niet denk ik?
 
Ben je zeker dat het de mistlampen waren en geen andere lampen?
Vaak heeft een flitswagen onderaan de bumper één of twee bijkomende flitslampen. Maar het kan ook zijn dat de koplampen aangepast zijn om dienst te doen als flitslampen.

Afwachten dus, maar kans is wel groot dat je effectief op de foto zult staan.
 
Ben je zeker dat het de mistlampen waren en geen andere lampen?
Vaak heeft een flitswagen onderaan de bumper één of twee bijkomende flitslampen. Maar het kan ook zijn dat de koplampen aangepast zijn om dienst te doen als flitslampen.

Afwachten dus, maar kans is wel groot dat je effectief op de foto zult staan.
Nee, ben zeker dat het de mistlampen waren, juist omdat ik speciaal oplette op de wagen die achter me reed, om te zien wat de geparkeerde wagen zou doen.
 
Ik ben zo een flauwe plezante! Als iemand voor mij geen pinker gebruikt flash ik ook effe met mijn mistlampen. Als hij niet door heeft dat zijn pinker stuk is, zal hij hopelijk de link leggen tussen veranderen van rijbaan en iemand die flitst met de lichten. Als hij gewoon te lui is om aan te geven waar hij naar toe gaat, dan irriteer ik hem met plezier.

Dus als gij daar veel te snel reed, zal er nog wel zo een moraalridder zijn geweest die uw aandacht wou trekken, wat precies gelukt is. Als ge maar iets te snel reed is het inderdaad vreemd.
 
Terug
Bovenaan