Album of the week The Desert Sessions - Vol. 1 & 2

Ik was enthousiast over de keuze, maar compleet vergeten om er effectief naar te luisteren vorige week! Heerlijk om nog eens op te leggen, dat moet van het middelbaar geleden zijn, deze vroege edities.
 
Op zich lijken dit mij meer jamsessies dan echte songs maar dan wel heel geslaagde jam sessies. Het enige wat tegenviel was robotic lunch maar verder was dit voor mij precies pink floyd die in de woestijn zijn gestrand
 
Aah, what is not to like he.

Persoonlijk vind ik Vol. 3 & 4 muzikaal beter, maar ik zou voor het AOTW ook los Vol. 1 & 2 gekozen hebben.

De muziek dat uit de desert sessions zijn gekomen is in mijn ogen tot op de dag van vandaag nooit terug gerecreerd geweest.

De riffs zijn tha bomb en overgoten met een dikke saus groof. De algemene mood van dit album is chaotisch en in het algemeen gewoon bad ass.

Een classic voor mij persoonlijk en het was zalig om deze nog eens op te zetten want het was verdomd lang geleden.

Ik ben ook een Josh Homme fanboy dus.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hier even aan toevoegen in een nieuwe post dat ik hier sinds mijn laatste post alle Dessert Sessions doorlopen heb. Sommige volumes al twee of drie keer ondertussen.

Ik was letterlijk vergeten dat deze bestonden. En @Creeping Death merci om voor mij de kutste maanden van het jaar dat nog moeten komen, wat beter te maken.

Lief he.
 
Ja, imo allemaal fantastische muziek maar de eerste twee: cheff's kiss.
Blij dat ge de komende maanden wat lichtpuntjes hebt! Met als grootste ster de muziekmeetup.
 
Terug
Bovenaan