Vragenvuur Vragenvuur: Preske

Potjandorie. Ik las die spoiler ook. Heb geen vragen, maar wilde je gewoon even een hart onder de riem steken. Chapeau hoe je daar allemaal mee omgaat en je daarbij ook nog zo inzet voor het forum. Ben vrij zeker dat niet iedereen zoiets zou kunnen, al helemaal niet met de nodige relativering en humor.

C'est Preske incroyable. Respect!
 
Welke forumganger intrigeert je het meest en welke zou je eens irl willen ontmoeten?

Wie mij intrigeert? Ik kan niemand bedenken.
Wie ik in het echt eens wil ontmoeten? :thinking:. Dan kies ik voor sieberkev. Ik zou wel eens de legende achter de dadjokes willen zien. Zeer veel respect en vertrouwen in hem.

Potjandorie. Ik las die spoiler ook. Heb geen vragen, maar wilde je gewoon even een hart onder de riem steken. Chapeau hoe je daar allemaal mee omgaat en je daarbij ook nog zo inzet voor het forum. Ben vrij zeker dat niet iedereen zoiets zou kunnen, al helemaal niet met de nodige relativering en humor.

C'est Preske incroyable. Respect!
dank u :)
 
Wat is je meest controversiële mening? Moet niet per se iets met politiek te maken hebben, mag ook iets zijn als "ik lust geen frieten".

Waarvoor mag men jou om 2 uur 's nachts uit bed halen?

Welke dag uit je leven zou je graag nog eens opnieuw beleven?
 
Ik heb niet direct een vraag, maar wel dit:

Ik wist niet van je medische geschiedenis en hang hier toch ook al meer dan een decennium rond. Ik had ook helemaal niet door dat er zo'n zwaar verhaal aan je hing en dat heeft zuiver te maken met de positieve ingesteldheid die je hier en op discord uitstraalt. Mooie mens.
 
Wat is je meest controversiële mening? Moet niet per se iets met politiek te maken hebben, mag ook iets zijn als "ik lust geen frieten".

Waarvoor mag men jou om 2 uur 's nachts uit bed halen?

Welke dag uit je leven zou je graag nog eens opnieuw beleven?

- Er moet iets minder geld aan kankeronderzoek besteed worden, en meer aan zeldzame ziekten.
Kanker is al een miljardenbusiness. Onderzoek, awareness, bijstand, de occasionele oplichters, etc. Er is enorm veel geld mee gemoeid. Terwijl zeldzame ziekten gewoonweg niet interesant genoeg zijn. Indertijd met ALS en de Bucketchallenge, als ik me goed herinner was er na 1 maand 80 miljoen dollar bijeengebracht, en 220+ miljoen dollar in een jaar tijd, en 2-3 jaar later waren er al belofte volle doorbraken. Ge gaat mij ni wijsmaken dat ze van die miljarden dat er jaarlijks naar kankeronderzoek gaan, ze niet 1%tje kunnen missen en dat aan zeldzame ziekte onderzoek kunnen besteden.

En dit is dan van iemand die zelf een hoog risico op kanker heeft en wiens moeder +10 keer kanker heeft gehad.

Ik heb er nog meer over te zeggen maar dat gaat ons te ver van het pad brengen :D

- Als het huis in brand staat of er iemand van de familie plots iets overkomen is. Ditto voor mijn beste vrienden/vriendinnen die voor mijn deur staan met problemen.

- De eerste keer dat ik met mijn toenmalige liefde gekust heb.
 
Laatst bewerkt:
- De eerste keer dat ik met mijn toenmalige liefde gekust heb.
Is de liefde iets waar je zelf nog steeds voor open staat en actief naar op zoek bent, of zie je het niet zitten om je opnieuw op die manier open te stellen?

Als er geen fysieke barrière was om een job uit te oefenen, welk beroep zou je dan graag uitvoeren?
 
Ik heb de spoiler gelezen, echt wel heftig, jouw situatie.
Zijn er dingen die mensen jou vragen of zeggen ivm je handicap waar je écht wild van wordt?
Waar komt je avatar vandaan? De kotsende kabouter?
 
Gezien je levensloop vind ik je mentaliteit toch wel ongelofelijk sterk man.

Moest het forum met het einde van 9lives stopt gezet geweest zijn, ging je dan op zoek naar naar iets anders of heb je iets van, neen mijn liefde zit bij deze groep mensen?
 
Mss een vraag die niet velen durven stellen en ook eentje die waarschijnlijk jijzelf ook al gesteld hebt;
‘Wat met mij indien mijn ouders er niet meer zijn voor mij?’
 
Is de liefde iets waar je zelf nog steeds voor open staat en actief naar op zoek bent, of zie je het niet zitten om je opnieuw op die manier open te stellen?

Als er geen fysieke barrière was om een job uit te oefenen, welk beroep zou je dan graag uitvoeren?
Ik sta er voor open maar ik vrees dat het niet meer voor mij weggelegd is. bij ouders inwonend, geen job, geen diploma, met moeite zelfredzaam... iet bepaald iets waar jonge meisjes/vrouwen wild van werden/worden.

Droomjob of "waarschijnlijk ging ik dit doen?"
- geen idee. heb er nooit over nagedacht omdat het ook nooit een optie was voor mij.
- Had ik geen fysieke barrière gehad, zat ik waarschijnlijk in de IT of als gemiddelde kantoorslaaf.

Ik heb de spoiler gelezen, echt wel heftig, jouw situatie.
Zijn er dingen die mensen jou vragen of zeggen ivm je handicap waar je écht wild van wordt?
Waar komt je avatar vandaan? De kotsende kabouter?

- Nee, niet echt. Meeste mensen vragen er ook niet achter.
- Smebulog. Uit Gravity Falls. Echt wel de moeite om te zien.

Gezien je levensloop vind ik je mentaliteit toch wel ongelofelijk sterk man.

Moest het forum met het einde van 9lives stopt gezet geweest zijn, ging je dan op zoek naar naar iets anders of heb je iets van, neen mijn liefde zit bij deze groep mensen?

Er was nog altijd discord, maar stel dat die ook had gestopt, ik weet niet wat ik zou doen. Je opnieuw inwerken in een bestaande community is moeilijk.

Mss een vraag die niet velen durven stellen en ook eentje die waarschijnlijk jijzelf ook al gesteld hebt;
‘Wat met mij indien mijn ouders er niet meer zijn voor mij?’

Mijn broer heeft voorgesteld dat moest het ooit zover komen, we dan bij elkaar zouden intrekken. Moest dat er niet van komen, waarschijnlijk met enorm veel pijn in het hart het huis verkopen en zelf iets eenvoudig/klein kopen (als het tegen dan nog betaalbaar is :D) of huren. afhankelijk van het verloop van mijn ziekte natuurlijk. Ik heb al met een half oog naar zo' containerwoning voor in de tuin gekeken, maar de regelgevingen daarrond zijn me niet goed duidelijk. Het zou maar 3 tot 6 jaar mogen duren? :thinking: Ik ga eens het desbetreffend kabinet moeten aanschrijven om een verduidelijking.

Ik heb ook een nonkel waar ik 100% op ga kunnen rekenen en enkele neven/nichten. Ik woon gelukkig dicht bij een ziekenhuis.
 
misschien een wat rare vraag, maar stel dat je 100 % een gezonde kerel was. Wat zou je graag uit oefenen als beroep?

en hoe ziet je droomvrouw er uit?

en wat is je lievelings gerecht?
 
misschien een wat rare vraag, maar stel dat je 100 % een gezonde kerel was. Wat zou je graag uit oefenen als beroep?

en hoe ziet je droomvrouw er uit?

en wat is je lievelings gerecht?
Ik vind het moeilijk om daar op te antwoorden omdat ik letterlijk geen vergelijking of ervaring heb.

Ik ken alleen maar wat ik thuis gezien heb, en zo ook bij familie en vrienden, en dat was frustratie om vervelende klanten. Ik denk niet dat ik er mee om zou kunnen.

Voor diegene die mij kennen vertel ik nu geen geheimen. Mijn voorkeuren zijn goed gekend. :p but here goes. Roodharig; Prachtig oranje haar doet mijne tikker sneller slaan. Nog meer als het licht golvend/krullend is. je hebt ook andere soorten van Ros, maar donkerder of bruiner doet me niets. Ogen; blauw, grijs, groen. Slank maar niet mager. Qua grootte weinig voorkeur. Hangt echt af van de persoon. Kleine borsten.

Ik heb geen lievelingsgerecht voor zover ik weet. Mijn voedingspatroon is sowieso al beperkt door noodzaak en dan raak je snel uitgekeken op wat er wél voorhanden is.

Qua culinair aanbod in de stad waar ik woon is het helaas veel eenheidsworst en kan ik al wat meer avontuurlijker zijn in het comfort en veiligheid van mijn eigen huis door dat men nu de weg naar take away/delivery heeft ontdekt. Maar jarenlang beperkte buitenlandse keuken zich tot pizza, kebab of chinees. (Op 1 straat drie chinezen).
Nu hebben we sushi, ramen, wok, taco's, veggie en vegan, en ik begin langzaam nieuwe dingen te ontdekken die ik graag eet én veilig zijn voor mij.
 
Wopla, er zijn weer 2 vragenvuren gepasseerd zonder dat ik het door had.

Allereerst deel ik hetzelfde sentiment als anderen dat gij, ondanks alles, wonderlijk positief en mooi in het leven staat.
Ik gok dat je je dat niet herinnert, maar wij hebben elkaar ooit kort gesproken op een meet in Gent. Ik wist toen al van uw complicaties (op 9lives gelezen veronderstel ik), en mijn gedacht was toen ook "damn die gast staat positief in het leven, heel sterk".


Heb je een bucket list? Wat staat er op nr #1?
- een bucketlist maken.
Dus eigenlijk hebt ge met deze post uw #1 en zelfs uw hele bucket list completed, yay you :woohoo:.


Voor diegene die mij kennen vertel ik nu geen geheimen. Mijn voorkeuren zijn goed gekend. :p but here goes. Roodharig; Prachtig oranje haar doet mijne tikker sneller slaan. Nog meer als het licht golvend/krullend is. je hebt ook andere soorten van Ros, maar donkerder of bruiner doet me niets. Ogen; blauw, grijs, groen. Slank maar niet mager. Qua grootte weinig voorkeur. Hangt echt af van de persoon. Kleine borsten.
Kunt ge voorbeelden geven? Foto's worden geapprecieerd :unsure:.


En dan mijn lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek: Geen begrijp ik :smile:
    8. Comic / Manga
    9. Game: D2 + VC dus
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Een bucket list maken dus
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
Laatst bewerkt:
Wopla, er zijn weer 2 vragenvuren gepasseerd zonder dat ik het door had.

Allereerst deel ik hetzelfde sentiment als anderen dat gij, ondanks alles, wonderlijk positief en mooi in het leven staat.
Ik weet niet of je je dat herinnert, maar ik wij hebben elkaar ooit kort gesproken op een meet in Gent. Ik wist toen al van uw complicaties (op 9lives gelezen veronderstel ik), en mijn gedacht was toen ook "damn die gast staat nog positief in het leven, sterk".



Kunt ge voorbeelden geven? Foto's worden geapprecieerd :unsure:.


En dan mijn lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek: Geen begrijp ik :smile:
    8. Comic / Manga
    9. Game: D2 + VC dus
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Een bucket list maken dus
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?

Sorry, herinner ik me niet :S

1.1: van de muur af natuurlijk. Alleen psychopaten hangen het papier tegen de muur.
1.2: niet altijd. Maar er wordt altijd wel overgegaan met de sproeikop.
1.3: hangt van mijn darmen af.
1.4: 1 alarm. Ik heb in 40 jaar nog maar een keer door een alarm geslapen.
1.5: géén saus op de fritten.
1.6: langs achteren
1.7: mes
1.8: ik heb een Kantelmes. Google it.
1.9: hangt opnieuw af van mijn darmen. Beide dus?
1.10: euh. Zoals een boek. Is dat verticaal of horizontaal? Het symetrische.

2.1: queen
2.2: ik luister nooit naar albums, altijd individuele liedjes.
2.3: klinkt misschien ongeloofwaardig, maar heb ik niet. Ik luister te weinig naar muziek daarvoor.
2.4: fifth element.
2.5: geen.
2.6: geen.
2.7: geen.
2.8: Guust Flater.
2.9: D2 + VC.
2.10: blizzard ten tijde van D2.
2.11: geen.
2.12: nee, niets toe te voegen.

3: probeer uw leven zo goed mogelijk te leiden. Mensen zijn klote, maar daarom moet gij dat niet zijn. En vooral, laat niemand in uw naam of plaats praten. Gij beslist wat ge te zeggen hebt over wat. Niet iemand anders.
4: nog eenzamer dan ik al was.
5: een bucket list maken.
6: zwam obvious, koken, bouwen, vrijetijds,..

Laatste vraag: Ben je gelukkig?
 
Sorry, herinner ik me niet :S
No problem


1.8: ik heb een Kantelmes. Google it.
I did, I want one!!! :eek:


1.10: euh. Zoals een boek. Is dat verticaal of horizontaal? Het symetrische.
Diagonaal had ook gekund heh, of voor de echte vrije geesten: oprollen.


Ik ga mijn "muziek forum boomer status" weer bevestigen, maar :love: :love: :love:


2.4: fifth element.
:bow: :love: :bow:
(uiteraard zie ik de link met oranje-haar-dames)


3: probeer uw leven zo goed mogelijk te leiden. Mensen zijn klote, maar daarom moet gij dat niet zijn. En vooral, laat niemand in uw naam of plaats praten. Gij beslist wat ge te zeggen hebt over wat. Niet iemand anders.
Best wel goede lessen. Vooral degene in het vet ben ik akkoord mee, al sta ik minder pessimistisch ten opzichte van de mensheid.


4: nog eenzamer dan ik al was.
Sorry to hear that :hug:
 
I did, I want one!!! :eek:


:bow: :love: :bow:
(uiteraard zie ik de link met oranje-haar-dames)

Origineel bedoeld, omdat ik met een verlamming zat, om mijn vlees zelfstandig te kunnen snijden. Echt handig daarvoor is het niet, maar voor pizza te snijden werkt het perfect.

Geheel toevallig :D.
De uitgroei van haar haar is goed te zien, dus dat maakt het allemaal iets minder sexy. Still very sexy though 😍
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan