Idd, sterk gereden. Er zit toch terug verbetering in. Hij kan zich hier wat aan optrekken.
Nog wat mediatraining geven en wat minder gesticuleren in het peloton en ik ga misschien wel bij zijn fanclub!
Ik vind zo'n zware ronde van het Baskenland, toch echt wel iets voor Remco.
Rittenkoersen van maximaal 1 week is toch echt gewoon iets, waarin hij echt goed is.
Deze week bewees hij dat geen enkele rittenkoers van maximaal 1 week te zwaar is voor hem. (want daar was ook twijfel over, die twijfel is nu wel weg)
Hij gaat ook nog sterker worden in de toekomst, en dan kan hij het feit dat die steile puisten altijd wel lastig voor hem blijven, in de toekomst meer en meer maskeren en gaan ze hem steeds moeilijker nog kunnen lossen. Echter dat kost energie. En ik vrees gewoon dat een ronde van 3 weken in die zin echt te lang is voor hem.
De Waalse klassiekers, zware rondes van maximaal 1 week. Dat is echt iets voor hem.
But I know, Remco is Remco en zal het tegendeel willen bewijzen. Maar goed, dat hij dan de ronde van Spanje maar rijdt dit jaar, waar hij zich perfekt kan voor voorbereiden, na die ronde gaan we het wel weten of dat iets voor hem gaat zijn in de toekomst. Als hij een paar procentjes te kort komt, dan is dat OK, maar als hij echt zoals vorig jaar in de Giro, die inzinkingen krijgt en volledig 'op' is na 1 week, dan gaat hij zijn conclusies moeten trekken.