Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steff Crass zowaar nog mee in elite-groepje
Of komt die uit vroege vlucht?
Fun Fact: Wanty heeft maar 1 Belg minder in dienst dan Quick-Step.
Koers niet gezien zeker?Evenepoel die op een molshoop al moet passen, toch geen goed teken?

Vooral Merlier heeft dat na de finish ook nog eens duidelijk kenbaar gemaakt.Philipsen en Merlier hebben gewoon iets te weinig inhoud. Dat blijkt nog eens vandaag.
Koers gezien tot einde.Koers niet gezien zeker?
Loïc Vliegen, Quinten Hermans, Kobe Goossen, Aimé De Gendt worden toch vaak als kopman uitgespeeld in kleinere koersen…Ik vond QS ook niet de meest Belgische ploeg in het verleden, maar ik vind dat ze nu wel een mooi Belgisch klimteam aan het bouwen zijn. Wanty heeft geen één Belgische kopman hé. En hun hoofdsponsor is ook al niet Belgisch.
Loïc Vliegen, Quinten Hermans, Kobe Goossen, Aimé De Gendt worden toch vaak als kopman uitgespeeld in kleinere koersen…
Sterke conclusie dan.Koers gezien tot einde.
Molshoop..Evenepoel die op een molshoop al moet passen, toch geen goed teken?
.. was wel wat meer en steiler dan één of andere molshoop. Is niet zijn ding die steile puisten, maar dat is al langer geweten dan vandaag, kan er alleen maar beter in worden op termijn en traint daar ook op. Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Komt wel telkens sterk terug en probeerde zelfs nog alleen weg te rijden.., laatste km weer perfecte lead-out voor J.A. maar die had de jus van gisteren niet in de benen.Ben niet zeker dat die wel 3 weken constant kan rijden. En kan idd die steile puisten niet aan / niet explosief.Ik heb het parcours van de Vuelta dit jaar nog niet in detail bekeken maar dan is het ofwel een training dit jaar ofwel een heel verkeerde keuze. Ik wil het nu niet pushen maar dan verliezen we toch wel jaren in het proces van een grote ronde te winnen. Eerst de giro rijden zonder voorbereiding en nu de Vuelta met de meest steile beklimmingen.
Ik heb gelezen dat zijn lichaam dit voorjaar specifiek getraind is om top te zijn voor de Waalse klassiekers. Dat zie je ook aan zijn geblokter postuur.. Tegen de Vuelta moeten er nog een aantal kgs gewicht af.Ik heb het parcours van de Vuelta dit jaar nog niet in detail bekeken maar dan is het ofwel een training dit jaar ofwel een heel verkeerde keuze. Ik wil het nu niet pushen maar dan verliezen we toch wel jaren in het proces van een grote ronde te winnen. Eerst de giro rijden zonder voorbereiding en nu de Vuelta met de meest steile beklimmingen.