Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Anyways mooie en ook wel zeer makkelijke overwinning voor Alaphilippe. Technische aankomst waardoor plaatsing alles was. Heeft Evenepoel goed gedaan. Moment van de dag toch wel die Caja Rural renner die gewoon niet meer wilt meewerken, en zijn ploeg die dan even in het peloton de vlucht gaat nekken. Onbegrijpelijk
Ik heb de laatste 40km met een half oog gezien en ik had wel de indruk dat ze al efkes onnozel aan het doen waren... alleszins wel een pijnlijk affaire, als ze samen doorrijden, geraken ze er in het peloton nooit nog naartoe. Ik begrijp er eigenlijk niks van.

Wat Daffy Duck :unsure: daar op die klim trouwens ging proberen begreep ik trouwens ook niks van.

Dat gedoe in die kopgroep sloeg inderdaad echt nergens op. :laugh: Was trouwens niet enkel die renner van Caja Rural volgens mij, maar op een gegeven moment wou die renner die in tweede positie zat toen Ruiz weg was ook totaal niet meer overnemen.

Heeft in Leuven niet voor niets de koers hard gemaakt voor Alaphilippe hè. :unsure:
Wat een zever.. en er zijn er nog altijd die dat geloven ook.. 🤦. Van Aert was jammer genoeg niet sterk genoeg die dag en had dat op tijd moeten aangeven wat niet gebeurde.. schluss.. Vraag mij af waarom dat WK hier weer wordt opgerakeld.. voor sommigen kan Remco nooit iets goeddoen als je bepaalde onzinnige commentaar steeds hoort.

Hij was gewoonweg de perfecte lead-out voor ploegmaat Julian vandaag. Sneed ook perfect op volle snelheid die laatste bochten aan. Sterk werk! 👍

Pogi toch eerst nog verhaald gehaald bij Van Baarle juist na de finish.

Op het gevaar hier weer reactie te krijgen maar die moet toch zelf snappen dat dit volledig zijn eigen fout is? Of het is puur emotie nadien na zo'n koers maar ook dan is de frustratie foutief gericht.

Op het gevaar hier weer reactie te krijgen maar die moet toch zelf snappen dat dit volledig zijn eigen fout is? Of het is puur emotie nadien na zo'n koers maar ook dan is de frustratie foutief gericht.
Dat is vlak er na
Er zijn er die verhaal gaan halen over gebeurtenis van 30km ervoor :unsure:

Heat of the moment. Eens hij afgekoeld was vertelde hij in zijn interviews wel dat het zijn eigen fout was IIRC.

Pogi toch eerst nog verhaald gehaald bij Van Baarle juist na de finish.

Moest het Remco geweest zijn zou het kot weer te klein geweest zijn wss in de media overal.. Is pure adrenaline vlak na de finish. Wout heeft dit ook al meegemaakt in de Tour vs Sagan ;-)

Heat of the moment. Eens hij afgekoeld was vertelde hij in zijn interviews wel dat het zijn eigen fout was IIRC.
Ik weet het die heb ik ook gezien. Soit heat of the moment it is ongetwijfeld. Zou er als Van Baarle zijnde niet mee kunnen lachen tho.

Ik weet het die heb ik ook gezien. Soit heat of the moment it is ongetwijfeld. Zou er als Van Baarle zijnde niet mee kunnen lachen tho.

Waar mensen zich trouwens druk in maken, in de gemiddelde voetbalwedstrijd gebeurt dit elke 10 minuten en daar hoor je niets van.

Daarom kijk ik ook niet uit naar die Netflix serie over de TdF, bij Drive To Survive (F1) hebben ze ook de neiging om elke gebeurtenis en fait divers op te blazen en te polariseren om hun reeks wat interessant te houden. Gevolg een verkeerd beeld van de paddock en nog meer wrevel tussen supporters (zie HAM vs VER "beef"). Iets wat ik liever niet zie gebeuren over het peloton, de Remco vs X of MVDP vs VA discussies zijn vaak al nutteloos en vermoeiend genoeg.

Ik zou voetbal nu ook niet als een goed voorbeeld nemen.
Moest het Remco geweest zijn zou het kot weer te klein geweest zijn wss in de media overal..
Haha, dit topic ontplofte. Hier hebben ze al kritiek omdat Remco eens uitbundig gaat vieren na een overwinning van een ploegmaat waarvoor hij een lead-out deed en zichtbaar goed met overeenkomt :LOL: .

dat is ook wel een klucht ja sinds de tour :laugh: . Laat die toch voor zo ver als mogelijk een ander programma rijden denk ik dan... .
Morgen staan Merlier en Philipsen opnieuw samen op het wedstrijdblad. Is het wel aangewezen om beide renners aan dezelfde koersen te laten deelnemen? “Dat willen we in de toekomst meer en meer vermijden”, zegt Roodhooft. “Maar af en toe moet het wel kunnen. Ik vind zelfs dat ze complementair kunnen zijn. Tim en Jasper kunnen ook méér dan sprinten alleen.”

“Wie zegt dat de Scheldeprijs op een massasprint uitdraait? De laatste jaren wordt meer en meer gekoerst. Dat kan morgen ook het geval zijn. En als ze toch allebei de finale overleven en er gesprint wordt, trekken we de kaart Philipsen. Omdat de massasprints in de Scheldeprijs meestal hectischer zijn dan een doorsnee sprint. Jasper is naar mijn gevoel net iets beter in dat soort omstandigheden.”

En als het zover komt, is Roodhooft ervan overtuigd dat Tim Merlier in Schoten netjes de sprint zal aantrekken voor zijn Kempense ploegmaat. “Zeker weten. Tim is professioneel genoeg. Het is soms geven en nemen. Tim heeft ook al zijn kansen gekregen, zoals in Brugge-De Panne, en die ook benut.”

Ik ben vooral benieuwd naar dat laatste

Merlier is toch altijd sneller dan Philipsen. Dus als ze beide in de groep zitten die sprinten om de zege, kies je toch voor de snelste van 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan