Reverz
Well-known member
Ik heb de laatste 40km met een half oog gezien en ik had wel de indruk dat ze al efkes onnozel aan het doen waren... alleszins wel een pijnlijk affaire, als ze samen doorrijden, geraken ze er in het peloton nooit nog naartoe. Ik begrijp er eigenlijk niks van.Anyways mooie en ook wel zeer makkelijke overwinning voor Alaphilippe. Technische aankomst waardoor plaatsing alles was. Heeft Evenepoel goed gedaan. Moment van de dag toch wel die Caja Rural renner die gewoon niet meer wilt meewerken, en zijn ploeg die dan even in het peloton de vlucht gaat nekken. Onbegrijpelijk
Wat Daffy Duck
daar op die klim trouwens ging proberen begreep ik trouwens ook niks van.
Was trouwens niet enkel die renner van Caja Rural volgens mij, maar op een gegeven moment wou die renner die in tweede positie zat toen Ruiz weg was ook totaal niet meer overnemen.
. Van Aert was jammer genoeg niet sterk genoeg die dag en had dat op tijd moeten aangeven wat niet gebeurde.. schluss.. Vraag mij af waarom dat WK hier weer wordt opgerakeld.. voor sommigen kan Remco nooit iets goeddoen als je bepaalde onzinnige commentaar steeds hoort. 
.