Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niets van die jongen.

Benoot trouwens echt goed. De enige in die eerste groep die niet goed geplaatst zat aan de voet en er naartoe kon springen.

Iedereen dacht volgens mij toch wel even dat het er niet al te goed uitzag. Als hij vroeger aan gaat (als hij kon?) rijd hij tot aan die groep, door zo lang te wachten zit hij daar nu tussen te bengelen en krachten aan het verspelen.

Wel een dik probleem natuurlijk tegen 6 hardrijders die elkaar hebben gevonden en die geen zin zullen hebben om Pogocar te zullen laten terugkomen.

Ik snap dit wel echt niet... trek dan door vanaf de voet, dan ben je der boven quasi bij. Nu moet je alleen vechten tegen 6 mannen die dus maar 1/6 van de tijd met de neus in de wind rijden.

Dit kan wel tellen als leermomentje voor zondag.

Ik snap dit wel echt niet... trek dan door vanaf de voet, dan ben je der boven quasi bij. Nu moet je alleen vechten tegen 6 mannen die dus maar 1/6 van de tijd met de neus in de wind rijden.

Misschien gebrek aan parkoerskennis en niet goed genoeg gecoacht worden vanuit de volgwagen.

Die koplopers worden ook wel serieus geholpen door de moto. Peloton heeft er geen, die van Pogacar zit er naast/achter en die van de koplopers er gewoon lekker vlak voor.

Godmiljaar, Oli...
En elke keer ene van Lotto tegen de grond. Zo gaat dat nooit goed komen met die ploeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan