Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Campenaerts heeft ook nog geen trap te veel gegeven in die kopgroep. Lijkt mij met de vingers in de neus rond te draaien.

Ik snap niets van die jongen.

Benoot trouwens echt goed. De enige in die eerste groep die niet goed geplaatst zat aan de voet en er naartoe kon springen.
Ja die is nog iedere wedstrijd aan het groeien… Benootje is mijn dark horse voor zondag. Kan een Devolderke doen volgens mij.
Zal nog mee zijn in de favorietengroep in de finale en dan als het traditioneel even stilvalt, in het bos op dat stuk tussen top kruisies en hotond, zal hij zijn demarrage plaatsen, met WVA als waakhond. En wie daar weg raakt wordt vaak niet meer teruggepakt

Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken vanvoor. Buiten pidcock (maar heeft die al terug een sprint) allemaal strijkijzers dus ze gaan VDP allemaal moeten aanvallen.

Oei oei oei... Pogacar niet met de eerste 4 boven in dat peloton EN in het gezelschap van Greg. Als DAT geen teken is dat het niet goed is... :unsure:

Die OBrien en Pollit gaan een mooie uitslag rijden op deze manier. Slim en sterk (bij Politt niet echt een verrassing natuurlijk).

Benoot toch héél bedrijvig... die lijkt alvast echt goed.

Dit lijkt eindelijk terug de Benoot van bij Lotto die de Strade domineerde en die van het begin van DSM in Parijs Nice. Een echte topper zo, en bij Jumbo kan hij makkelijker een koers winnen waarschijnlijk.

Campenaerts doet ook wat hij gezegd heeft. Goed zijn in Dwars door Vlaanderen (en hij rijdt vrij slim deze keer), maar winnen lijkt me zo goed als uitgesloten. Zelfs top 5, hij is te traag.

Interessant wel dat enkel VdP en Pidcock in principe op hun sprint kunnen rekenen. Die anderen zijn altijd geklopt bij een spurt.

Die mannen hebben toch niks tactiek eh, wa zit Benoot nu dat gat toe te rijden. 2 Ineos mannen en Vdp zitten daar nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan