Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar doen ze geen passage meer in Frankrijk sinds een paar jaar. Vorige 2 jaar heb ik het niet opgemerkt dat ze daar (voorlopig) niet meer kwamen. Is dit vanwege corona?

Karl is manager van Gianni Vermeersch dacht ik, nee? Echt vervelend hoe vaak hij over die renner begint en bijna altijd positief, alsof dat een van de toppers is. Deontologisch op het randje.

Karl is manager van Gianni Vermeersch dacht ik, nee? Echt vervelend hoe vaak hij over die renner begint en bijna altijd positief, alsof dat een van de toppers is. Deontologisch op het randje.
Je mist Michel he :hug:wij allemaal

De hoeveelheid fouten Karl maakt is echt wel niet oké meer hoor. Die heeft altijd bepaalde mannetjes van een ploeg in zijn hoofd en dan ziet hij die bepaalde personen in elke renner met een bepaald truitje. Enorm irritant. Elke Alpecin renner is Vermeersch of Philipsen, elke LTS renner is De Lie of Campenaerts, etc.

Heel gevaarlijke groep nu weg btw.

die samenstelling is daarnet in beeld geweest. Karl Jonges toch

edit: Demare is ook al in beeld geweest en Jose was erover bezig

Ze mogen er niet naar toe rijden , gewoon 20"-30"

Straks WVA en Laporte samen op de Kemmel ernaar toe en dan kunnen de 2 vooraan zich leegrijden.

Dan is het normaal enkel afrekenn demare en girmay en zorgen dat niemand wegrijdt

heel bizarre move van Total Energies. Ze hadden beter Jumbo uit hun kot gelokt want nu brengen ze Van Aert in een zetel naar aar hij wil

Ja kom Jose en Karl zijn ronduit debiel hé. Die letten gewoon totaal niet op.
Boassen Hagen juist een halve minuut dichtgeknald voor zijn kopman...

Beetje verrast dat tot 2x toe een echt goede groep niet samenwerkt om de rest uit te schakelen. Zo is een spurt nog altijd mogelijk want er is ook nog een grote derde groep niet ver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan