D
Deleted member 14
Guest
Moh, kwist dat zelf niet, op de markt dan?De aankomstzone van de rvv in oudenaarde is dit jaar zelfs een echte festivalzone, met optredens enzo. Betalend natuurlijk…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moh, kwist dat zelf niet, op de markt dan?De aankomstzone van de rvv in oudenaarde is dit jaar zelfs een echte festivalzone, met optredens enzo. Betalend natuurlijk…
Je mist Michel heKarl is manager van Gianni Vermeersch dacht ik, nee? Echt vervelend hoe vaak hij over die renner begint en bijna altijd positief, alsof dat een van de toppers is. Deontologisch op het randje.
wij allemaalNee, is gewoon BFF met diens vader en kent Gianni dus al super lang.Karl is manager van Gianni Vermeersch dacht ik, nee?
Nee echt aan de aankomst.Moh, kwist dat zelf niet, op de markt dan?
Démarre heeft ie nog niet gezien… zat nochtans vol op kop te sleuren…die samenstelling is daarnet in beeld geweest. Karl Jonges toch

Redden is overdreven, maar ze maken het Jumbo wel heel comfortabel.Cauwer heeft natuurlijk gelijk dat Total Energies voorlopig Gent-Wevelgem aan het redden is voor Wout
Turgis is te zenuwachtig om kopman te zijn… nochtans een toprenner.Cauwer heeft natuurlijk gelijk dat Total Energies voorlopig Gent-Wevelgem aan het redden is voor Wout
Ik eis gewoon een tv show waarbij we via televoting onze eigen commentators mogen kiezen