Nattefrost
Well-known member
Was ik ook aan het denken. Echt man.Karl je zit aan de finish hoe kan je nu niet weten wie al allemaal binnen is doe gewoon je ogen open.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik ook aan het denken. Echt man.Karl je zit aan de finish hoe kan je nu niet weten wie al allemaal binnen is doe gewoon je ogen open.
DafuqWellens nu wel rijden natuurlijk… wa is da toch ne lachwekkende coureur eigenlijk.
Profetische woorden over timmietim…Voor een toptientje mss… voor meer dan dat is die toch te plat
Voetbal is een contactsport. Dat is wielrennen niet echt. Ander type blessures, sleutelbeen breek je meestal wel eens in uw carriere, en breuken komen vaak wel voor, maar het zijn minder spierblessures enzovoort. Ik weet wat je bedoelt, maar het zijn andere sporten en ander type blessures. Voetbal is ook korter en intenser. Wielrennen een uithoudingssport met explosieve inspanningen. Gewoon een andere sport. Neemt niet weg dat het een harde sport kan zijn.Ook wel niet 100% te vergelijken. Voetbal is een sport waar blessures vrij courant zijn, dat heeft een reden.
Met de fiets vallen is vaak schaafwonden en blauwe plekken, bij voetbal is de schade na een fout duel vaak pezen af.
Goh, ik heb er niet echt van genoten moet ik zeggen. Weergaloze coureur die Pogacar, maar beetje sneu dat zowat alle andere favorieten weggemaaid worden door een windstoot en die laatste grindstroken en zeker de slotklim verliezen toch veel van hun charme als de strijd daar al lang gestreden is. Dan heb ik al betere edities gezien.Jammer dat ik niet thuis was, het zag er een leuke Strade uit.
Goh, ik heb er niet echt van genoten moet ik zeggen. Weergaloze coureur die Pogacar, maar beetje sneu dat zowat alle andere favorieten weggemaaid worden door een windstoot en die laatste grindstroken en zeker de slotklim verliezen toch veel van hun charme als de strijd daar al lang gestreden is. Dan heb ik al betere edities gezien.
Ook mijn mening. Mooi om zien wel wat Pogacar kan, maar niet echt genieten de koers op zich. Ik heb het gevoel dat er een hoop coureurs niet bij waren waar hij zich hard zou moeten tegen verweerd hebben.Goh, ik heb er niet echt van genoten moet ik zeggen. Weergaloze coureur die Pogacar, maar beetje sneu dat zowat alle andere favorieten weggemaaid worden door een windstoot en die laatste grindstroken en zeker de slotklim verliezen toch veel van hun charme als de strijd daar al lang gestreden is. Dan heb ik al betere edities gezien.
Hij kon de pa zijn van Remco en Pogacar ;-)Valverde wat een baas.
Doe er nog maar een seizoen bij na dit seizoen.

![]()
Sporza's Kopgroep voor de Strade Bianche: "Welke carrière had ik kunnen hebben met mijn vlam langs de weg?" | sporza
Bij wielrennen hoort tegenwoordig ook Whatsapp. Van pronostieken, discussies over het koersverloop tot het delen van virale beelden. Ook Sporza blijft niet achter en maakte een groepje met ons commentaarsduo. Daarin blikken Karl Vannieuwkerke en José De Cauwer voor elke grote koers vooruit in...sporza.be
WTF is dit???????
Een gesprek in WhatsAppWTF is dit???????