Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoh, als het 'gewoon' Corona is en hij zo'n Freak of Nature is zou hij misschien wel kunnen starten aan P-R. Weet niet of het slim is.
Wat doet hij verder nog: NK & TdF? Toch meer dan dat hoop ik?
ai Roglic op amper een half secondje en Roglic kan die bochtjes beter dan Evenepoel vrees ik
Als ze op veilig spelen is PR ook weg. BK en Tour, daarna enkel nog WK zeker. Tenzij hij plots Lombardije gaat rijden.Hoh, als het 'gewoon' Corona is en hij zo'n Freak of Nature is zou hij misschien wel kunnen starten aan P-R. Weet niet of het slim is.

Ik ook nietVan de engelse commentators leuk weetje vond ik wel:
Roglic heeft nog nooit een tijdrit verloren op spaanse bodem.

NK zal moeilijk wordenHoh, als het 'gewoon' Corona is en hij zo'n Freak of Nature is zou hij misschien wel kunnen starten aan P-R. Weet niet of het slim is.
Het zal het BK worden. Roglic heeft nog nooit een tijdrit verloren op spaanse bodem.

Op de kasseien, tijden waren voor dat klimmetje praktisch gelijk.Zie ze daar staan met 8 op 4-5 seconden en dan duiken er daar 2 gewoon los 20seconden onder... doe maar ies
Ik vraag mij wel af waar Roglic op korte tijd plots die tijd nog gepakt heeft op Remco.
Inderdaad, ik vind iemand die in 1 tour zowel de tijdrit, de Ventoux en de sprint op Champs Elysées wint ook geen freak of nature.Ik heb eerder het gevoel dat Pogacar en VDP freaks of nature zijn, die kiezen een koers uit en met gelijk welke voorbereiding doen ze mee in de finale. VA heeft een goede voorbereiding nodig en kan precies zijn absolute piek niet zo lang aanhouden. Ik was echt benieuwd of hij nog die goede vorm ging hebben in de RVV en PR.
Die zal ooit alle vijf de monumenten wel eens op zijn naam schrijven.![]()
Ik denk dat het kriebelt.
Btw, voor de liefhebbers, de waardes van MVDP in de sprints in de RVV zijn terug te vinden in de spoiler.
Van Aert had een taktische fout gemaakt in de sprint? Misschien, maar toch ook weer niet noodzakelijk toevallig dat MVDP net toen zijn beste sprint (met voorsprong) van de vier reed. Die mannen halen echt het beste in elkaar naar boven. Mooi!
![]()