Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Ik ken het nationaal park HK als m'n broekzak. Zijt maar zeker dat daar 1000den plekken zijn die gewoon volledig afgeschermd zijn.

Vergeet ook niet dat we mei-juni zijn, zowat het groenste moment qua 'foliage' (ik ken het Nederlands woord efkes niet)

Gewoon pech dat ze die net niet gevonden hebben. Meer daar achter zoeken is echt niet nodig.
 
Hij lag verscholen tussen de varens en "ik viel over zijn voeten."

Als je de beelden ziet had hij net geen Neon pijl boven zich.. precies broodkruimels gestrooid.. zijn auto, iets verder zijn rugzak met proviant, dan zijn P90 en dan zichzelf tegen een boom neergeschoten

Ander ding: hij ligt daar 1 tot 4 weken dood (te rotten zeg maar met dat warm weer) Volgens de jager lag hij daar perfect behalve dat hij dood was..
dat bos krioelt van het de wilde zwijnen (everzwijnen), ge weet wel, die beesten die truffels vinden onder de grond vinden vanwege hun fantastische reukzin
Wat eten die nog in de zomer: kleine dieren, aas en kadavers.. dus eigenlijk had die half opgegeten moeten zijn na 1-4weken

Nogmaals, een complot zie ik er zeker niet in .
:rofl: :rofl: :rofl:
 
Die was blijkbaar samen met de burgemeester aan het mtb'n. Het wordt alleen maar grappiger.
Dan is de jager afgestapt, met een machete door de varens gestapt en uiteindelijk op een open plek over zijn voet gesukkeld. Hij was net verblind door de zon dus zijn ogen waren toe.
 
mja hoeveel mensen verdrinken er niet in een kanaal en wordt dat afgezocht en een paar dagen later drijven ze boven op een halve meter waar ze waren verdwenen ? gewoon pech denk ik dat ze hem niet eerder hebben gevonden, alleen weer spijtig van het grote disrespect voor de familie en de nabestaanden vanwege de media na aflop van deze zaak . Hoofdstuk mag afgesloten worden en de sloten mogen vervangen worden bij defensie
 
Dan is de jager afgestapt, met een machete door de varens gestapt en uiteindelijk op een open plek over zijn voet gesukkeld. Hij was net verblind door de zon dus zijn ogen waren toe.
Je stelt het nu wel heel ridicuul voor. Maar de realiteit is gewoon bijna net zo ridicuul.
Dit kan je toch gewoon niet verzinnen, jongens toch!
 
Je stelt het nu wel heel ridicuul voor. Maar de realiteit is gewoon bijna net zo ridicuul.
Dit kan je toch gewoon niet verzinnen, jongens toch!
Kunnen er geen boswachters of jagers inzetten op de bende van nijvel?

Dan geraakt dat ook eindelijk eens opgelost.
 
Het was toch ook een boswachter die destijds Dutroux teruggevonden had. Eigenlijk best een idyllisch plaatske die laatste stop voor het hiernamaals van JC.
 
Die was blijkbaar samen met de burgemeester aan het mtb'n. Het wordt alleen maar grappiger.
Ik ken makkelijk 20 jagers maar geen enkele die gaat mtb'n, anderzijds verbaast het me niks dat een jager JC gevonden heeft - die vinden doorheen het jaar van alles en nog wat
Jager is toch maar een raar figuur aan het worden in dit verhaal.
Wie vertrouwd is met de jacht zal bevestigen dat geen enkele zal beantwoorden aan "standaard" figuur, niet dat ze slecht ofzo zijn maar ... het zijn gewoon jagers en dat zijn heel vaak rare figuren.
 
Ik zat de hele tijd te denken dat ik precies de zotte complotten die hier vermeld worden nog niet had zien passeren. Ik heb mezelf eens gekweld en ben naar de facebookpagina van HLN gegaan. Worden jullie ook fysiek misselijk van de comments daar?

De vriendin van Jürgen zei dat ze vermoedde dat het zelfmoord was. 500 comments à la: 'Die zal wel een avenlopke (sic) gehad hebben!!!', 'Die zit ne nacht vast en dan zegt ze dees, dees zaakske stinkt', ... En ne keer of 20 '1 pot nat' door mensen die volgens mij geen idee hebben wat dat betekent. :unsure:
 
https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F06%2F21%2F5d420850-f9b4-432e-abde-3af7ed611b4b.jpg


Waarom is men ervanuit gegaan dat Cönings zuidelijk zou wandelen en beginnen ze een maand later pas oostelijk?
 
The man got a point though...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210622_93892231
Al lijkt het me eerder een massaal reporten van deze post uit de linkerhoek dan een bedrijfspolicy.
Wie het hardst kan roepen op het internet haalt er voordeel uit.

Ja kende nog zo iemand die iets gelijkaardigs had gepost en ook gebanned is.

Tja, zoals ik al zei van de week ben ik geen fan van dat RIP gedoe maar dat (vaak willekeurig) geban door bedrijven met zulke macht ben ik ook geen fan van.
 
Ik zat de hele tijd te denken dat ik precies de zotte complotten die hier vermeld worden nog niet had zien passeren. Ik heb mezelf eens gekweld en ben naar de facebookpagina van HLN gegaan. Worden jullie ook fysiek misselijk van de comments daar?

De vriendin van Jürgen zei dat ze vermoedde dat het zelfmoord was. 500 comments à la: 'Die zal wel een avenlopke (sic) gehad hebben!!!', 'Die zit ne nacht vast en dan zegt ze dees, dees zaakske stinkt', ... En ne keer of 20 '1 pot nat' door mensen die volgens mij geen idee hebben wat dat betekent. :unsure:
Caféklap, trolls en bots.
Je zou moeten analyseren wie de posts doet, loginmomenten. geschiedenis van de accounts,...
En er zijn er dan die dat beginnen te geloven.


Half het internet is fake: Amazon reviews, yelp, google maps, retweets, likes, views, quora reacties,...
 
The man got a point though...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210622_93892231
Al lijkt het me eerder een massaal reporten van deze post uit de linkerhoek dan een bedrijfspolicy.
Wie het hardst kan roepen op het internet haalt er voordeel uit.
Dat heeft niks te maken met het massaal reporten van die post. Ik heb zelf ook nog posts gehad die enkele tienduizenden likes haalden en die waarschijnlijk ook wel zwaar gereport konden zijn, geen enkel algoritme zal die spontaan eruit halen.

Wat wél zo is, is dat bepaalde posts gemakkelijker gemonitord worden, daar vermoedden wij ook dat we er zelf ook bijhoorden. En dan werden ook soms posts waar in de praktijk NIEMAND aanstoot (genre: "Ben je langdurig ziek? Dan heb je recht op premie X/Y/Z van je werkgever") zou aan geven geweigerd voor reclame en gemarkeerd voor verwijdering. Maar dat los je op door eenvoudig beroep aan te tekenen bij Facebook, dan is het oordeel meestal wel correct of krijg je de exacte reden zodat je de formulering kan aanpassen ("Langdurige zieken hebben recht op een premie X/Y/Z van de werkgever" is bvb een formulering die wél zonder problemen erdoor geraakt).

Storm in glas water van Van Grieken dus.
 
Hoe kunnen wij op dit forum dit nu weten?
Een retorische vraag, ken je dat? Niemand stelt hier vragen aan professionals dus doe niet zo bijdehand. De beste stuurlui staan aan wal maar het is opmerkelijk dat er blijkbaar niet direct in een cirkel/vierkant rond zijn auto werd gezocht. Van een getrainde militair verwacht je toch een beetje reverse psychology en ga ja niet zoeken in één richting en tot maar 100 meter van de auto ten oosten... soit, hij zat/lag 3 km verder maar dan nog.
 
Laatst bewerkt:
Een retorische vraag, ken je dat? Niemand stelt hier vragen aan professionals dus doe niet zo bijdehand. De beste stuurlui staan aan wal maar het is opmerkelijk dat er blijkbaar niet direct in een cirkel/vierkant rond zijn auto werd gezocht. Van een getrainde militair verwacht je toch een beetje reverse psychology en ga ja niet één richting uit en tot maar 100 meter van de auto ten oosten... soit, hij zat/lag 3 km verder maar dan nog.
:unsure:
 
Terug
Bovenaan