Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Van Aert een parcours en omstandigheden op zijn maat heeft is er weinig aan te doen.
Het was gewoon afwachten omdat het de eerste van het seizoen is.
Het parcours heeft veel weg van Dendermonde verleden jaar. Gewoon 1h een loodzwaar parcours afhaspelen.
 
Ocharme die veldrijders… de cross is kapot.
Wachten op matthieu nu…

Die rug en bovenbenen van Van Aert zijn dubbel zo breed als al die andere mannen als je fysiek vergelijkt.
Tis alsof een prof tegen juniors aan het rijden is
 
Als Van Aert een parcours en omstandigheden op zijn maat heeft

Ik vind dat eigenlijk een heel zwak excuus.

Als er één punt waar de fulltime crossers voordeel op moeten halen is het toch wel op de nodige techniek? Eerste cross van het jaar en Wout steekt er van techniek al boven ujit.
 
Ik vind dat eigenlijk een heel zwak excuus.

Als er één punt waar de fulltime crossers voordeel op moeten halen is het toch wel op de nodige techniek? Eerste cross van het jaar en Wout steekt er van techniek al boven ujit.
Das omdat hij overschot heeft he, hij is zooo veel krachtiger dan de rest…de rest zit ver in het rood, Van Aert kan reserve houden. Dat maakt het verschil qua techniek
 
Dat is gewoon nanotechnologie op kledij.

Ik heb zo al een paar jaar een vestje (ook een wit, als mountainbiker).
Ondertussen werkt dat wel niet meer zo goed.
Normaal veranderen sponsoren toch pas op 1 januari?
Lopen ze al weken te roepen dat het niveau in de cross bijzonder hoog ligt, en dan krijg je dit :laugh:
Pidcock zit gewoon bij de rest en dat is een Olympische Kampioen!

Dit parcours is gewoon ideaal voor Wout: gewoon poweren en lopen (en ook dat is op kracht)

En een fiets speciaal voor hem en door hem gemaakt :p

En hij kan ook vallen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan