Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
De veldritsport krijgt dan al klappen kwa populariteit... dan gaat ze de commentaar van zo'n EK nog aan Van Klucht geven. Gg Sporza :unsure:
 
Van Gucht heeft toch wel een kennersoog. Hij zei dat ging regenen en bam, 1 minuut later regen. Ze zoeken bij vtm nog altijd een extra weerman.
 
Larsje zet alle Belgen een hak
Thibaut Nys (voor de wedstrijd): Ik gok op Van Der Haar (die alle Belgen een poepje laat ruiken).
Hij krijgt nog gelijk ook .. :tongue:

En waar was de grote favoriet Iserbyt? Nergens meer te bespeuren .. mmm ..
 
Thibaut Nys (voor de wedstrijd): Ik gok op Van Der Haar (die alle Belgen een poepje laat ruiken).
Hij krijgt nog gelijk ook .. :tongue:

En waar was de grote favoriet Iserbyt? Nergens meer te bespeuren .. mmm ..
In all fairness... Thibaut doet dit beter dan zijn pa... :unsure: (en beter dan Van Gucht, maar das geen prestatie op trots op te zijn).
 
Thibaut Nys (voor de wedstrijd): Ik gok op Van Der Haar (die alle Belgen een poepje laat ruiken).
Hij krijgt nog gelijk ook .. :tongue:

En waar was de grote favoriet Iserbyt? Nergens meer te bespeuren .. mmm ..
Slechte dag van Iserbyt.. is ook maar een mens.. kan gebeuren
 
Blij om Van der Haar terug vooraan te zien als winnaar.
Sinds die op het WK 2013 een beresterke cross reed, heb ik het voor die kerel.
Zoals ze zeiden in Niel, jammer voor hem dat VDP en VA kwamen piepen een à twee jaar later en het vet van de soep was ca. 2016.
Nu hopen dat VA en VDP het WK links laten liggen in de VS of hij de benen terugvindt van in Valkenburg 2016.
 
Goh, wat hebben die nog te rapen in het veldrijden, op het onderhouden van een goede fietstechniek en wat leute en extra geld na?
Een andere WK, die wat langer in het veld rijdt, zou aangenaam zijn voor de verandering. Dan zien we die trui toch een tweetal maanden langer in het veld.
 
  • Unsure
Waarderingen: EmP
En the word is out!

Logisch ook dat renners geen storm lopen als ze meerijden voor de hoop te vergroten en geen zicht hebben op winst. Als toppers dan wel betaald worden om te komen, tsja.
 
Laatst bewerkt:
Dat slaat inderdaad nergens op. Ofwel alle toppers ofwel niemand.
Als supporter gewoon wegblijven van de wereldbekers en voor de helft vd prijs een andere cross meepikken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan