Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk :p .

Ik snap het probleem niet om VA en VDP te betalen en de rest niet, ze brengen nu eenmaal meer op ook neem ik aan. Wat wel jammer is voor de sport op zich (populariteit die afhangt voor een groot stuk van twee renners die maar een half seizoen of mindier meedraaien) is desalniettemin toch te begrijpen imo.

Mooi parcours wel in Frankrijk vandaag vind ik én vrij veel volk.
 
Maar Nys heeft geen bewijs?
En is prijzengeld niet hoger?
X2o heeft de hoogste prijzenpot. Terwijl die organisatoren dus maar de helft van de entree vragen.

Vorig seizoen waren er vrouwenveldritten die beter bekeken waren als die van de mannen. Dus nee, dan vind ik het niet normaal dat geen enkele vrouw recht heeft op een extra cent.
Ik wil het nog weleens zien hoeveel supporters Wout van aert straks meebrengt in Val Di Sole.
 
X2o heeft de hoogste prijzenpot. Terwijl die organisatoren dus maar de helft van de entree vragen.

Vorig seizoen waren er vrouwenveldritten die beter bekeken waren als die van de mannen. Dus nee, dan vind ik het niet normaal dat geen enkele vrouw recht heeft op een extra cent.
Ik wil het nog weleens zien hoeveel supporters Wout van aert straks meebrengt in Val Di Sole.
Voor eindklassement of per manche?
Ik vind het op zich niet verkeerd dat ze meer prijzengeld per manche krijgen ipv zoveel startgeld
 
De totale pot was het grootst. Je vindt er voor 2021-2022 ook niet zo gek veel over terug. Qua eindklassement zijn alle drie zowat hetzelfde.

Ik ben ook niet tegen meer prijzengeld en minder startgeld. Wel tegen 0 euro voor Iserbyt en 10 a 12k voor Vdp en VA.
Van der Spiegel ging de cross hervormen en het oubollige startgeld overboord gooien, om dan achter de rug van iedereen die een gans seizoen crosst wél startgeld te geven aan Vdp en VA. Beneden alle peil vind ik dat.
 
De totale pot was het grootst. Je vindt er voor 2021-2022 ook niet zo gek veel over terug. Qua eindklassement zijn alle drie zowat hetzelfde.

Ik ben ook niet tegen meer prijzengeld en minder startgeld. Wel tegen 0 euro voor Iserbyt en 10 a 12k voor Vdp en VA.
Van der Spiegel ging de cross hervormen en het oubollige startgeld overboord gooien, om dan achter de rug van iedereen die een gans seizoen crosst wél startgeld te geven aan Vdp en VA. Beneden alle peil vind ik dat.
Die pot is het prijzengeld voor eindklassement denk ik?

Voor winst wereldbeker-wedstrijd krijg je 5k (zowel man als vrouw), in andere crossen enkel startgeld ?
 
Toon probeert Eli pootje te lappen 😂. Het is nochtans gene voetbal. Dan zou hij een kaart gekregen hebben 😁
 
inderdaad. En van die dingen die Toon deed, dat hoort er gewoon bij imo. Het ijn geeen voetballers hé 😉
 
Die pot is het prijzengeld voor eindklassement denk ik?

Voor winst wereldbeker-wedstrijd krijg je 5k (zowel man als vrouw), in andere crossen enkel startgeld ?
Je krijgt overal geld voor de uitslag. Bij de superprestige is het 3k voor de winnaar. Voor mannen als Aerts en Iserbyt is dat met het prijzengeld er bij dus interessanter als een wereldbekercross.
 
Je krijgt overal geld voor de uitslag. Bij de superprestige is het 3k voor de winnaar. Voor mannen als Aerts en Iserbyt is dat met het prijzengeld er bij dus interessanter als een wereldbekercross.
Waar haal je die 3k?
https://www.superprestigecyclocross.be/regulations-nl lijkt me dus geen dagprijzen tenzij klassement vervalt?

Maar is van vorig seizoen en was ter compensatie van gedaalde startgelden
 
Aerts zijn maneuvre is toch niet zo bijzonder, 'k begrijp de heisa niet? Als je ziet hoe ze soms sturen tikken om maar binnenkant bocht te nemen.

Het kwaliteitverschil van commentaar was weer heel duidelijk dit weekend. 's Zaterdags wou ik bijna roepen naar de TV dat ze hun klep moesten houden. Het ging over vanalles rond de wedstrijd, maar wat er effectief gebeurde hadden ze precies niet altijd door...dat trekt je toch gewoon uit de wedstrijd. Vandaag was het dan echt focus op de wedstrijd en wat er op dat moment afspeelde, meer betrokken en "heb je dat gezien" dan gepalaver over of ze in de zomer al een terraske zijn komen doen. :wallbash:
 
Boom gaat (altijd met 2 woorden spreken, voorlopig) gewoon door, ook zonder VIP-tent.
Gelukkig zijn er nog organisatoren met een hart voor de sport die ook zonder winstbejag willen organiseren.
 
Wordt de wedstrijd van vandaag ergens uitgezonden?
'k Heb geen digitale tv. Ik dacht aan Sporza (VRTnu), maar precies niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan