Veel te voorlopige eerste gok

Voorlopige eerste gok: wie is de mol?


  • Totaal aantal stemmers
    61
  • Opiniepeiling gesloten .
Bon, ik zal hier dan ook maar een gokje wagen: volgens mijn is Comfort de mol.
Bij de herhaling in slow motion van haar val van de slackline, leek ze precies te glimlachen. Alsof ze het precies niet zo erg vond.

Sowieso lijkt me dat groepje wel de beste plaats om te zitten als mol. Zeker als je jezelf op slinkse wijze als laatste kan laten gaan. :unsure:
 
Bon, ik zal hier dan ook maar een gokje wagen: volgens mijn is Comfort de mol.
Bij de herhaling in slow motion van haar val van de slackline, leek ze precies te glimlachen. Alsof ze het precies niet zo erg vond.

Sowieso lijkt me dat groepje wel de beste plaats om te zitten als mol. Zeker als je jezelf op slinkse wijze als laatste kan laten gaan. :unsure:
Het is De Mol. De mol zal er imo eerder voor zorgen dat de kleinste van de groep als laatste moet gaan, wetende dat die kansloos is, ipv zelf de opdracht te verpesten.
 
Bon, ik zal hier dan ook maar een gokje wagen: volgens mijn is Comfort de mol.
Bij de herhaling in slow motion van haar val van de slackline, leek ze precies te glimlachen. Alsof ze het precies niet zo erg vond.

Sowieso lijkt me dat groepje wel de beste plaats om te zitten als mol. Zeker als je jezelf op slinkse wijze als laatste kan laten gaan. :unsure:
Ik zou net denken dat zo'n dansproef veel gemakkelijker is. Gewoon fout stapke zetten en klaar.
 
Om dan ook maar eens een gok te wagen: ik ga voor samya.
Redenen: Dat sturen om comfort als laatste te laten gaan en Lieselot niet terug in de groep te brengen met de nodige centen.
 
Om dan ook maar eens een gok te wagen: ik ga voor samya.
Redenen: Dat sturen om comfort als laatste te laten gaan en Lieselot niet terug in de groep te brengen met de nodige centen.
Dat zou te eenvoudig zijn. Ik denk alle argumenten dat men nu opsomt omdat ze dit of dat gedaan of gezegd hebben in aflevering, zitten er naar mijn gevoel al naast. Ze gaan niets in beeld brengen van De Mol.
 
Dat zou te eenvoudig zijn. Ik denk alle argumenten dat men nu opsomt omdat ze dit of dat gedaan of gezegd hebben in aflevering, zitten er naar mijn gevoel al naast. Ze gaan niets in beeld brengen van De Mol.
Zo heb'k toch die mollende huisdokter enkele seizoenen terug gevonden, keek na een molactie héél even in de camera en dat werd gewoon getoond.
 
Ik ga voor Toos, vooral omwille van zijn 'ik ga sowieso dingen tegen Liesbeth' vertellen-houding. Bij de klimproef kan het ook goed zijn dat hij wist dat Comfort (waarschijnlijk) te klein zou zijn om effectief het geld binnen te rijven, dus dan kunt ge gewoon uw best doen om uzelf niet verdacht te maken.
 
Ik zou net denken dat zo'n dansproef veel gemakkelijker is. Gewoon fout stapke zetten en klaar.
Een foute zet betekent nog niet dat de opdracht mislukt. Er waren veel foute stapjes, maar uiteindelijk slagen de eerste drie wel om de zak te vullen. Degene die de pot met geld naar binnen moet halen, heeft de machtigste positie. Iedereen kan in zijn opdracht slagen, maar als zij valt is er geen geld (buiten de 500 euro van een correct dansje maar dat lijkt mij sowieso niet zo eenvoudig). En degene die de boel manipuleert en weet dat de kleinste wellicht te klein is en als laatste moet gaan, zit ook in een goede positie daar. Best om als de mol daar te zitten.

Wel is het zo dat Comfort dat natuurlijk van haar eigen ook kon geweten hebben, en met het turnen wel een redelijk argument gaf om als laatste te gaan.
 
Ik zou net denken dat zo'n dansproef veel gemakkelijker is. Gewoon fout stapke zetten en klaar.
ja, maar ge garandeert niet dat ze dan dat varken niet kunnen bereiken. alleen de inzet van uw dansen zijt ge dan kwijt.
ik vind Samya ook verdacht, zij was degene die de knoop doorhakte dat Comfort (de kleinste) het varken zou gaan halen

in de eerste proef hebben ze haar snel achter gelaten, dus daar heeft ze geen rol kunnen spelen.

en zij wou lieselot niets zeggen "om hun kansen niet te verkleinen". je hebt ofwel 1/9 of wel 1/8 kans dat je eruit ligt. da's wel heel weinig verschil om iemand er uit te proberen spelen


misschien hier een pol aan toevoegen, die afgesloten wordt zondag om 20u ofzo?
 
Ruben (zijn houding/reacties doen me iets vermoeden, kan ook gewoon zijn stijl zijn natuurlijk) of Samya
 
Puur op profiel en montage: Leïla. Iemand die vrij onschuldig overkomt en daarnaast toch wel vrij onopvallend was in de eerste aflevering.

Comfort durf ik zelfs al uitsluiten imo. Uw eigen als laatste zetten in die proef met die koord roept veel vraagtekens op zet u imo direct in the picture van de kandidaten. Zou ik als mol nooit doen.
 
ja, maar ge garandeert niet dat ze dan dat varken niet kunnen bereiken. alleen de inzet van uw dansen zijt ge dan kwijt.
ik vind Samya ook verdacht, zij was degene die de knoop doorhakte dat Comfort (de kleinste) het varken zou gaan halen

in de eerste proef hebben ze haar snel achter gelaten, dus daar heeft ze geen rol kunnen spelen.

en zij wou lieselot niets zeggen "om hun kansen niet te verkleinen". je hebt ofwel 1/9 of wel 1/8 kans dat je eruit ligt. da's wel heel weinig verschil om iemand er uit te proberen spelen


misschien hier een pol aan toevoegen, die afgesloten wordt zondag om 20u ofzo?
Er zei één van de jongens wat leek als eerste 'kleinere mensen hebben een beter evenwicht'. Alles is montage, maar dat was voor mij veel meer de aanzet om Comfort als laatste te laten gaan dan wie zogezegd zei 'dus Comfort als laatste' (wat gemakkelijker zo gemonteerd kan worden gezien iedereen dat wel zal gezegd hebben als bevestiging).
 
Toos past imo perfect in het plaatje dat Vier graag heeft als Mol. Dus ik zet momenteel m'n centen op hem.
 
Ik ga voor lancelot.
Als ze aan tafel zitten staat de camera op hem gericht . De lampen in de vorm van een M 🤣
 
Diene grote van de west vloanders, met grijs haar, ik ken zijne naam ni vanbuiten. Ik kan nog ni verklaren waarom precies, de uitleg volgt nog... :unsure:

Is zo iemand waarvan je denkt, die zal het wel niet zijn. En die Toos heeft een te groot Lennart gehalte...

En langs de andere kant, het gaat een vrouw zijn dit jaar, been long overdue... :help:
 
Terug
Bovenaan