Bekijken/Herbekijken/Streamen...

MisterV

Well-known member
Nog mensen die de aflevering niet kunnen herbekijken nu? Blijft laden..
Gisterenavond willen kijken, casten met GoPlay gaf problemen. Dat casten suckt sowieso wel: airplay blijft alleen spelen als mijn iPhone aan blijft, Google Cast leek vast te lopen. Dan maar laptop met HDMI kabel aan de TV gehangen maar dan loopt het beeld precies niet helemaal soepel.

Dan nog eens opnieuw geprobeerd rond 20u30 en dan lukte het castel wel.

Verder, mijn voorspelling (kwestie dat het al vastligt in de BG annalen): Conny is de mol.
 
Gisterenavond willen kijken, casten met GoPlay gaf problemen. Dat casten suckt sowieso wel: airplay blijft alleen spelen als mijn iPhone aan blijft, Google Cast leek vast te lopen. Dan maar laptop met HDMI kabel aan de TV gehangen maar dan loopt het beeld precies niet helemaal soepel.

Dan nog eens opnieuw geprobeerd rond 20u30 en dan lukte het castel wel.
Geen problemen gehad hier met het casten. Dat ging prima.
 
Gisterenavond willen kijken, casten met GoPlay gaf problemen. Dat casten suckt sowieso wel: airplay blijft alleen spelen als mijn iPhone aan blijft, Google Cast leek vast te lopen. Dan maar laptop met HDMI kabel aan de TV gehangen maar dan loopt het beeld precies niet helemaal soepel.

Dan nog eens opnieuw geprobeerd rond 20u30 en dan lukte het castel wel.

Verder, mijn voorspelling (kwestie dat het al vastligt in de BG annalen): Conny is de mol.

Ik heb daar ook vaak miserie mee met GoPlay. En wanneer het mis gaat kunt ge van voor af aan opnieuw beginnen met 10 minuten reclame te zien :D
 
Ik heb daar ook vaak miserie mee met GoPlay. En wanneer het mis gaat kunt ge van voor af aan opnieuw beginnen met 10 minuten reclame te zien :D

Ah vreemd, GoPlay (en dan hdmi naar tv) loopt bij mij altijd soepel.
MacBook wel, dat helpt meestal al (i.p.v. windows), en dan de goplay website in firefox.
 
Ah vreemd, GoPlay (en dan hdmi naar tv) loopt bij mij altijd soepel.
MacBook wel, dat helpt meestal al (i.p.v. windows), en dan de goplay website in firefox.
Zo heb ik het hier dan ook gedaan (Firefox op Windows weliswaar) maar er zit wel een "schok" in het beeld, vooral zichtbaar in de droneshots. Waarschijnlijk één of ander framerate ding. Nu, na 20u ging de app weer maar tegen dan zitten de kinderen in bed dus toch maar via laptop aan TV gekeken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan