Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,5%
  • 17-18

    Stemmen: 64 33,3%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,9%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,1%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    192
Mijn eerste keer seks was op m'n 18e, met een meisje van 16, toen een maand of 3 mijn lief. Dat was nogal nogal een traumatische ervaring, want ik kwam al klaar tijdens het aandoen van het condoom, of alleszins voordat hij er fatsoenlijk in zat. Zij werd boos en ik moest dan maar gauw regelen dat hij terug stijf werd terwijl zij zich gedegouteerd van me wegdraaide... Dat zat dus helemaal niet goed, maar het was wel een heel knap meisje. Een paar weken later was onze relatie gedaan.

De periode daarna was op seksvlak eigenlijk heel leuk: een aaneenschakeling van losse contacten en experimenten, voornamelijk in Leuven. Ik ken de meeste vrouwen nog bij naam en denk toch nog regelmatig met heimwee/nostalgie/weemoed terug aan alles wat toen gebeurd is.

Ondertussen ben ik al > 10 jaar samen met mijn vrouw. De eerste 5 jaar hadden we wel een gevarieerd en fijn seksleven, maar de laatste jaren zit dat echt op een laag pitje. Langs beide kanten is er nog maar weinig interesse in seks (met elkaar...). We kunnen daar wel over praten, maar we lijken het niet belangrijk genoeg te vinden om er echt iets aan te veranderen.
 
Ik ben er ook wat later aan begonnen, zoals velen hier blijkbaar, maar heb met mijn eerste "volwaardige" lief (als in: met een seksleven) die verloren tijd wel allemaal aardig ingehaald. Redelijk veel uitgeprobeerd, zéér veel tijd tussen de lakens doorgebracht. Vogelen in de Zweedse natuur was wel plezant. Was aanvankelijk wel wat zoeken omdat er een groot "ding" van wordt gemaakt en dat geeft wel wat stress. Enige wat ik niet van mijn bucket list kon afvinken was een trio, maar dat zal er wellicht niet meer van komen. Ik kan ermee leven.
 
Hier ook voor 't eerst gefinished terwijl ze de Durex afrolde.

Voor het eerst in minder dan een minuut (een Italiaanse juffrouw) doen climaxen was op m'n 32, hoe dat kwam (haha) weet ik niet, die was al lange tijd single en de mentale buildup zorgde voor een gigantische explosie, sindsdien nooit meer meegemaakt.
 
Een 'neen is een neen' las ik nochtans in de krant vorig jaar.
Ik ben gedegouteerd!
Even nuanceren.
Het lukte niet bij mij. Als ik kreeg hem niet recht.
Niet te snel oordelen aub 😘

Edit : je mag altijd een vraag ter verduidelijking stellen vooraleer je een mening vormt. Anders kan je mensen verkeerd inschatten.
 
Laatst bewerkt:
ik was 18,5 en ik ging op nieuwjaarsavond mee met een vriend van mij, en zijn vriendin. we gingen uit in club industria opt eilandje. zijn vriendin had nog een vriendin van haar uitgenodigd, ze was een jaar of drie ouder. heel blond. het klikte direct.

het was allemaal heel onverwacht en alles liep zo vlot die avond. ik ben allesbehalve de ladiesman maar het ging als vanzelf.

we kusten en na een tijd te draalen in de club nam ze me mee naar haar auto en daar eerste keer seks gehad. ik weet nog goed dat ze een supermooi poesje had, zo echt perfect strak welgevormd.
ondanks nul ervaring toch recht gebleven en heeft me daar afgereden.

ze wou nadien nog afspreken nadien maar ik had nog geen auto en verre afstand etc. uiteindelijk verwaterd.
 
Ha eindelijk daar zijn toch 3 maagdjes in de poll.

Ik was al mezelf aan het afvragen wat nu het meest awkward was:

"Dat den Trump hier helemaal voor niets zijn open boekje bloot legde met zijn "awkward" openingspost,
OF dat ik bij de 10 % laatbloeiers zat, zelfs op een game forum zat ik bij de laatbloeiers" WTF.


Maar goed. Toch blij dat deze thread hopelijk mensen inspireert niet te panikeren dat ze 1)laatbloeier zijn, en 2) de eerste keer een flop kan zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha eindelijk daar zijn toch 3 maagdjes in de poll.

Ik was al mezelf aan het afvragen wat nu het meest awkward was:

"Dat den Trump hier helemaal voor niets zijn open boekje bloot legde met zijn "awkward" openingspost,
OF dat ik bij de 10 % laatbloeiers zat, zelfs op een game forum zat ik bij de laatbloeiers" WTF.
Ik vind begin de 20 helemaal zo geen "laatbloeier" eerlijk gezegd. Toch niet om als volwassene (toen zal dat waarschijnlijk anders aangevoeld hebben) je over te moeten schamen. Tal van redenen waarom het er niet eerder van gekomen is, toch?
Toen ik 18-23j was, kende ik meerdere meisjes die op een bepaald moment gewoon met "een random kerel" in bed zijn gedoken om toch maar van die stempel "maagd" af te geraken. Geen van hen is daar natuurlijk achteraf gelukkig mee geweest. 1x penetratie gehad hebben maakt je alles behalve een ervaren iemand...
Maar goed. Toch blij dat deze thread hopelijk mensen inspireert niet te panikeren dat ze 1)laatbloeier zijn, en 2) de eerste keer een flop kan zijn
Vooral van 2 sta ik te kijken, ik wist niet dat dat een regelmatig terugkerend dingetje was. Dus.... Voor de mannen die gelijk/niet zijn klaargekomen: blijkbaar zijn die vrouwen er dan toch discreet over nadien want kan me niet herinneren dat ik ooit 1 vrouw heb horen zeggen dat het de eerste keer niet is gelukt (wegens gebrek aan erectie of wegens veel te vroeg komen). 😁
 
Ik vind begin de 20 helemaal zo geen "laatbloeier" eerlijk gezegd. Toch niet om als volwassene (toen zal dat waarschijnlijk anders aangevoeld hebben) je over te moeten schamen. Tal van redenen waarom het er niet eerder van gekomen is, toch?
Toen ik 18-23j was, kende ik meerdere meisjes die op een bepaald moment gewoon met "een random kerel" in bed zijn gedoken om toch maar van die stempel "maagd" af te geraken. Geen van hen is daar natuurlijk achteraf gelukkig mee geweest. 1x penetratie gehad hebben maakt je alles behalve een ervaren iemand...
Ik sta eerlijk gezegd een beetje versteld van dat deel in het vet. Ik zou denken dat als de "stempel" van maagd ergens speelde, dat vooral bij (simpele?) mannen zou zijn, niet bij vrouwen. Zelf een man, en een serieuze laatbloeier, maar werkelijk nooit van iemand commentaar over gehad, als het al ter sprake kwam natuurlijk (wat sowieso enkel bij dichte vrienden het geval was).

Uiteindelijk is het maar seks hé, het is zeker leuk, maar het maakt je geen fundamenteel andere persoon lijkt me.
 
Ik sta eerlijk gezegd een beetje versteld van dat deel in het vet. Ik zou denken dat als de "stempel" van maagd ergens speelde, dat vooral bij (simpele?) mannen zou zijn, niet bij vrouwen. Zelf een man, en een serieuze laatbloeier, maar werkelijk nooit van iemand commentaar over gehad, als het al ter sprake kwam natuurlijk (wat sowieso enkel bij dichte vrienden het geval was).

Uiteindelijk is het maar seks hé, het is zeker leuk, maar het maakt je geen fundamenteel andere persoon lijkt me.
Ik denk niet dat het bij meisjes anders ligt dan bij jongens: je wil er gewoon bij horen, je niet abnormaal voelen.
En ook onder ons werd daar niet belachelijk over gedaan, eerder "je hebt gewoon de juiste nog niet ontmoet, niets mis mee!".
Maar stuk voor stuk waren het heel onzekere meisjes die voor zichzelf hadden bepaald dat ze "te lelijk " waren om een goeie partner te kunnen vinden. Dus met een random iemand in bed duiken = 2 vliegen in 1 klap: je bent van die stempel vanaf (waar je vooral zèlf te veel belang aan hecht) èn je hebt de kans je toch "gewild" te voelen, alsof je dan toch niet zo lelijk/onzichtbaar bent.
Maar qua zelfwaardegevoel haalt het natuurlijk niets uit want achteraf voelden ze zich toch maar gebruikt en dubbel zo waardeloos want je had er dan nog zelf om gevraagd.
 
Een 'neen is een neen' las ik nochtans in de krant vorig jaar.
Ik ben gedegouteerd!
Neen is inderdaad neen.
En blue ball's is ongelofelijk pijnlijk. Ooit ben ik in de situatie geraakt dat de situatie zodanig opgewonden raakte waarna mevrouw besloot om nee te zeggen. En bezoek aan de dokter en een inspuiting met een ontzwellend middel later kan ik zeggen dat de pijn overeen komt een een appendix die op springen staat. Moraal van het verhaal: zorg dat je de situatie op voorhand desnoods laat verduidelijken.

ontopic:
Hier tussen de 17 en de 18, zoals de meerderheid een geklungel en achteraf gezien begrijp ik niet waarom daar zoveel buzz rond moest hangen, het ging de situatie misschien beter gedaan hebben moest je dat wat relaxter kunnen aanpakken.
 
Ik was 20 jaar en met een meisje waar ik ongeveer 2 maanden een relatie mee had. Het was een eerder traumatische gebeurtenis en heeft me vooral geleerd dat ik toch op mannen val en seks eigenlijk zwaar overrated is. :unsure:
 
Ik was 20 jaar en met een meisje waar ik ongeveer 2 maanden een relatie mee had. Het was een eerder traumatische gebeurtenis en heeft me vooral geleerd dat ik toch op mannen val en seks eigenlijk zwaar overrated is. :unsure:
Hoe spreek je daar dan met haar over of heb je dat gewoon nooit verteld?
 
Ja, dat alle mannen snel kunnen klaarkomen is een mythe. De meesten wel (95%+) maar ik krijg het schijt dat er echt nooit gesproken wordt over mannen die niet of moeilijk kunnen klaarkomen. Dat is nog een groot taboe of zo.

Idem hier hoor, maar ik zat met dezelfde medische problemen als jij (wel nooit gescheurd, maar is operatief opgelost). Dat kruipt gewoon in je hoofd en vanaf dan is het om zeep.
 
Ik heb de relatie iets daarna stopgezet, maar het wel nooit verteld omdat ik niet uit de kast wou komen bij haar. Naast het geaardheid-stukje, waren er ook wel meerdere zaken volledig fout in die korte relatie.
De reden waarom ik het vraag is omdat ik ooit aan de andere zijde gezeten heb (vrouw die zich na onze relatie geout heeft en daar nooit heeft willen over praten) en dat heeft mij als 19 jarige met toch wel wat vragen en onzekerheden opgezadeld. Met ouder worden is dat wel gewoon duidelijk geworden natuurlijk maar op die leeftijd denk je te gemakkelijk dat dat het aan je eigen ligt.
 
Terug
Bovenaan