Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,5%
  • 17-18

    Stemmen: 64 33,3%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,9%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,1%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    192
De reden waarom ik het vraag is omdat ik ooit aan de andere zijde gezeten heb (vrouw die zich na onze relatie geout heeft en daar nooit heeft willen over praten) en dat heeft mij als 19 jarige met toch wel wat vragen en onzekerheden opgezadeld. Met ouder worden is dat wel gewoon duidelijk geworden natuurlijk maar op die leeftijd denk je te gemakkelijk dat dat het aan je eigen ligt.

Dat begrijp ik dat dat veel vragen kan oproepen. Het is natuurlijk niet zo dat een geaardheid (zoals die van je ex) kan veranderen door een relatie met een bepaald persoon, het kan het enkel maar duidelijker maken of bevestigen.
 
Dat begrijp ik dat dat veel vragen kan oproepen. Het is natuurlijk niet zo dat een geaardheid (zoals die van je ex) kan veranderen door een relatie met een bepaald persoon, het kan het enkel maar duidelijker maken of bevestigen.
Dat is inderdaad zo dat je geaardheid niet kan beïnvloeden maar als jongere denk je daar natuurlijk nog niet zo volwassen over.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Neen is inderdaad neen.
En blue ball's is ongelofelijk pijnlijk. Ooit ben ik in de situatie geraakt dat de situatie zodanig opgewonden raakte waarna mevrouw besloot om nee te zeggen. En bezoek aan de dokter en een inspuiting met een ontzwellend middel later kan ik zeggen dat de pijn overeen komt een een appendix die op springen staat. Moraal van het verhaal: zorg dat je de situatie op voorhand desnoods laat verduidelijken.
Als de neen een probleem was - en een zaadlozing de oplossing, kon je jezelf dan niet gewoon een handje helpen?

Als het al zodanig ver zat dat gewoon een zaadlozing niet voldoende was dan weet ik niet of een rondje met de dame in kwestie wel had geholpen 🤷‍♀️. Uw verhaal is sowieso eerder uitzonderlijk, die Blue balls waar de meeste over klagen zijn niet van die orde.
 
Wat Non zegt dus.
Zeker dat het niet over priapisme ging? Je spreekt namelijk ook over ontzwelling.

Blue balls zijn eigenlijk gewoon dat: ballen die als blauwe plekken aanvoelen.
 
Als de neen een probleem was - en een zaadlozing de oplossing, kon je jezelf dan niet gewoon een handje helpen?

Als het al zodanig ver zat dat gewoon een zaadlozing niet voldoende was dan weet ik niet of een rondje met de dame in kwestie wel had geholpen 🤷‍♀️. Uw verhaal is sowieso eerder uitzonderlijk, die Blue balls waar de meeste over klagen zijn niet van die orde.
Inderdaad. Zo'n verhaal had ik ook nog niet gehoord :S

Ik moet zeggen, als ik dat zelf voorheb dan is het eerste orgasme daarna niet zo aangenaam (licht pijnlijk), maar daarna is het wel over.
 
Wat Non zegt dus.
Zeker dat het niet over priapisme ging? Je spreekt namelijk ook over ontzwelling.

Blue balls zijn eigenlijk gewoon dat: ballen die als blauwe plekken aanvoelen.
nee geen priapisme, zoals @Tha_nOn ging een hand het probleem ook wel opgelost kunnen hebben ware het niet dat ik daar niet de kans toe gekregen had waarna ik eigenlijk te lang zo rondgelopen heb en de dame in kwestie me slechter en slechter ziet worden van de pijn en me dan maar meesleurde naar de dokter. (en bij die ga ik mijzelf nu ook wel niet gaan afjassen)
 
nee geen priapisme, zoals @Tha_nOn ging een hand het probleem ook wel opgelost kunnen hebben ware het niet dat ik daar niet de kans toe gekregen had waarna ik eigenlijk te lang zo rondgelopen heb en de dame in kwestie me slechter en slechter ziet worden van de pijn en me dan maar meesleurde naar de dokter. (en bij die ga ik mijzelf nu ook wel niet gaan afjassen)
Ik zou u met plezier 5 minuten naar het toilet laten gaan hebben!
 
Ik zou u met plezier 5 minuten naar het toilet laten gaan hebben!
Tja, ik weet in ieder geval dat het woord genant opeens een heel andere dimensie krijgt. Zeker omdat het dan nog eens haar huisarts was en zij en haar moeder zaten te wachten in de wachtzaal. Om dan terug buiten te moeten komen en uit te leggen wat er aan de hand was :shy::shy:.
 
Laatst bewerkt:
Even nuanceren.
Het lukte niet bij mij. Als ik kreeg hem niet recht.
Niet te snel oordelen aub 😘

Edit : je mag altijd een vraag ter verduidelijking stellen vooraleer je een mening vormt. Anders kan je mensen verkeerd inschatten.
Het was ironisch hoor.

Zelf ook gehad dat het pas na de tweede keer proberen in orde was :)
 
Laatst bewerkt:
De reden waarom ik het vraag is omdat ik ooit aan de andere zijde gezeten heb (vrouw die zich na onze relatie geout heeft en daar nooit heeft willen over praten) en dat heeft mij als 19 jarige met toch wel wat vragen en onzekerheden opgezadeld. Met ouder worden is dat wel gewoon duidelijk geworden natuurlijk maar op die leeftijd denk je te gemakkelijk dat dat het aan je eigen ligt.
Hier was het erger. Na onze relatie is ze voor de vrouwen gegaan. Maar na een korte relatie terug voor de mannen.
 
Tja, ik weet in ieder geval dat het woord genant opeens een heel andere dimensie krijgt. Zeker omdat het dan nog eens haar huisarts was en zij en haar moeder zaten te wachten in de wachtzaal. Om dan terug buiten te moeten komen en uit te leggen wat er aan de hand was :shy::shy:.

Sorry maar ik moest echt lachen 😂
 
Hangt er vanaf wat je verstaat onder "seks".
Mijn eerste echte seksuele ervaring was op m'n 14/15 toen ik afgezogen werd door een even oude vriend die gay bleek te zijn, en waar hij zich blijkbaar op z'n gemak bij voelde om zich te outen (wat niet vanzelfsprekend is tijdens de ziekelijk homofobe omgeving dat het middelbaar is). Ik ga niet zeggen dat het een onplezierige ervaring was :hurrr:, maar ik voel me er nog altijd wel wat raar bij dat mijn eerste seksuele ervaring iets gay was. Buiten m'n zussen en m'n beste vriend is er eigenlijk niemand die dat weet, ook m'n huidige vriendin niet. Ik heb nu tijdens de universiteit wel 'ontdekt' dat ik puur op seksueel vlak tamelijk biseksueel ben (op vlak van relaties ben ik volledig hetero), maar toen was ik daar nog totaal niet mee bezig.
Mijn eerste keer echt 'fluitje steken' was op m'n 16, met m'n eerste vriendin die ik had leren kennen in de scouts. Tijdens een avond dat haar ouders weg waren en ze vroeg om "ne film te komen kijken". Was zoals je kon verwachten op die leeftijd: na een paar minuten en enkele druppeltjes verder was het klaar en konden we wel degelijk doen waarvoor ik dacht te komen: Netflixen. :oi22:
 
23 of 24 ofzo?
laat beginnen uitgaan zoals nog wel wat volk hier maar ook gewoon ziende blind zijn.
Daarvoor wel is afgesproken met het andere geslacht met voorgaande gesprekken als in:
"ik zal mijn korset mee doen als ge dat leuk vind" , en ze vervolgens effectief in korset en string de nacht in mijn bed heeft doorgebracht zonder dat er iets gebeurd is.
Of den avond voor ne geplanden eersten date wilt ze toch al ne film komen zien op mijn kamer en vraagt ze om is te voelen of haar borsten niet te klein zijn.

Ik was echt ne naive kloot

Uiteindelijk dan toch is in bed beland met wat dan mijn ex zou worden en die nam het heft dan in handen om het zo te zeggen.


Wel een beetje spijt dat ik niet sneller avontuurlijker was , die fase van elkaars lichaam ontdekken had wel zijn charme.
 
De eerste keer was op mijn 14de, met de dochter (ook 14) van de nieuwe vrouw van mijn vader (mijn vader is NIET haar vader :p).
Ik ging elke 2 weken verplicht naar daar, dus elke 2 weken was het prijs... Vond het toen ineens plezanter :D. Wel blij dat daar geen kleine van gekomen is, want condooms gebruikten we niet.
Nu moet dat toch wel awkward geweest zijn, naar gelang de relatie van uw vader met die nieuwe vrouw vorderde....
Dan heb je quasi seks met je halfzus....
 
Terug
Bovenaan