Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,5%
  • 17-18

    Stemmen: 64 33,3%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,9%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,1%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    192
D

Deleted member 451

Guest
Eventjes polsen hoe het bij de gemiddelde BG member is gesteld en gebeurd is geweest.

Ikzelf was een laatbloeier. Ik was 24 toen ik de eerste keer de lakens deelde met mijn toenmalige .
Reden hiervoor was een mix van zaken eigenlijk...
Was vroeger een mager mannetje, haalde met moeite 60 kilogram. (erfelijk denk ik, mijn vader weegt al zijn hele leven 65 kilogram)
Ik prentte in mijn hoofd dat vrouwen dat niet aantrekkelijk vonden, dat dit niet 'mannelijk' genoeg over kwam, want ja, in die films zijn het allemaal spierbundels natuurlijk :D . Maar bovendien was ik ook een fervente gamer. En uitgaan deed ik pas echt vanaf ik 22+ werd (toen ik stopte met school).
Dus weekends als "puber" waren toch vooral gamen of thuis bij vrienden.

Pas later dus, toen ook die vrienden zich begonnen te settelen, en ik op het werk nieuwe vrienden leerde kennen, pas beginnen uitgaan.
Al was dat ook niet elk weekend, maar wanneer er eens een fuif in de buurt was.
Op een gegeven moment zelfs kreeg ik van mijn moeder een "test kit" van durex, met allemaal condooms in een verschillend kleurtje.
als ik me goed herinner heb ik die dan verkocht aan @Koonut op het 9lives forum :D

Soit, op mijn 24e dus, en dat was ook niet meteen het meest memorabele moment. (zoals dit bij velen wel is zeker, de ontmaagding is nu niet bepaald iets om naar huis te schrijven). Ik weet nog dat ik helemaal geil werd gemaakt door haar op café al, zeker 10 keer zitten tongkussen daar en friemelen, en tegen dat het "ging gebeuren" was het in een mum van tijd voorbij. En dan nog niet willen toegeven dat het mijn eerste keer was, want zie dat ze dat belachelijk zou vinden, pas aan 24 jaar ontmaagd worden.... No big surprise then dat ze me kort nadien heeft gedumpt omdat het "zo snel gepasseerd" was.

Bij deze een les naar iedereen: wees eerlijk bij zulke zaken, want er zijn heus nog wel mensen die pas op iets latere leeftijd "open bloeien", dus verzwijgen dat het je eerste keer is, kan je duur te staan komen.

Achteraf is het trouwens ook bij mij helemaal goed gekomen. Ondertussen toch nog +50 bedpartners gehad, en geen klagen meer gehad.
 
Schoolreis derde middelbaar, leerkracht Frans is nog op de deur komen kloppen halfweg, waar ik wel wat van verschoot moet ik eerlijk zeggen, die lag toch een serieus stuk van ons af en langer dan 3 minuten kan heel het gebeuren toch ook niet geduurd hebben, indrukwekkende conditie voor iemand van toen toch 55 ofzo :laugh: .

Bij den hoe in de topictitel heb ik te hard In De Gloria Vibes :laugh: .
 
Schoolreis derde middelbaar, leerkracht Frans is nog op de deur komen kloppen halfweg, waar ik wel wat van verschoot moet ik eerlijk zeggen, die lag toch een serieus stuk van ons af en langer dan 3 minuten kan heel het gebeuren toch ook niet geduurd hebben, indrukwekkende conditie voor iemand van toen toch 55 ofzo :laugh: .

Bij den hoe in de topictitel heb ik te hard In De Gloria Vibes :laugh: .
Ik ging hier nét hetzelfde komen zeggen :D
 
Ik was 19. Was mijn eerste relatie die 14 jaar geduurd heeft.
We hebben maanden gewacht voor het zover was, maar het was wel een erg speciaal moment. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb met iemand die zo een groot deel van mijn leven was.
 
15 jaar, ik had vrienden uitgenodigd van de klas, mijn ouders waren aan de zee en er bleef volk slapen.

1 van de meisjes was redelijk aangeschoten, ik ook en we hadden alletwee al wel wat gevoelens voor elkaar en hadden elkander ook al is paar keer binnengedaan op een fuif.

Ze vroeg of ze bij mij mocht slapen en van één kwam het ander terwijl de rest van de klas buiten in tentjes lag te slapen.

Nadien een halfjaar samen geweest, uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt en nog geen twee dagen later is ze verongelukt met de fiets, aangereden door een vrachtwagen 😢
 
Schoolreis derde middelbaar, leerkracht Frans is nog op de deur komen kloppen halfweg, waar ik wel wat van verschoot moet ik eerlijk zeggen, die lag toch een serieus stuk van ons af en langer dan 3 minuten kan heel het gebeuren toch ook niet geduurd hebben, indrukwekkende conditie voor iemand van toen toch 55 ofzo :laugh: .

Bij den hoe in de topictitel heb ik te hard In De Gloria Vibes :laugh: .
Het zal niet het enige geweest zijn. En al wat ge verschiet, zijt ge kwijt. :unsure:
 
Op mijn 19 de met mijn huidige vrouw ook 19, na een maand samen zijn ik weet nog dat er s' middag een rommelmarkt was waar we geholpen hebben mijn tante. En het was min of meer gepland voor dat dan s ' avonds te doen
Veel van het moment zelf weet ik er niet meer van omdat het zo kort was :biglaugh:

Twee jaar daarvoor wel al eens gefriemeld met iemand anders maar dat was het ook.
 
Ik vind dat ik twee eerste keren gehad heb...

De eerste eerste keer was ik 16 en na een avondje stappen en een fles tequila ladderzat met een 'kameraad' in bed beland. Ik was zo beschonken dat ik eigenlijk amper wist wat ik deed en ik herinner het me ook amper. Had ik minder gedronken zou ik het nooit gedaan hebben.
Ik vraag me nu nog altijd af wat voor soort jongen/man met iemand in bed duikt die zo naar de kloten is.
Ik heb een zoon en moest ik weten dat die later met een meisje naar bed gaat wat zo zat is dan zou ik heel boos en teleurgesteld zijn.

En dan in mijn ogen mijn echte eerste keer:
Ik was 17, al enkele maanden samen met mijn toenmalig lief. Beiden smoorverliefd en heel romantisch,klungelig hebben we het toen gedaan. Ik heb er heel mooie herinneringen aan.
 
Ik vind dat ik twee eerste keren gehad heb...

De eerste eerste keer was ik 16 en na een avondje stappen en een fles tequila ladderzat met een 'kameraad' in bed beland. Ik was zo beschonken dat ik eigenlijk amper wist wat ik deed en ik herinner het me ook amper. Had ik minder gedronken zou ik het nooit gedaan hebben.
Ik vraag me nu nog altijd af wat voor soort jongen/man met iemand in bed duikt die zo naar de kloten is.
Ik heb een zoon en moest ik weten dat die later met een meisje naar bed gaat wat zo zat is dan zou ik heel boos en teleurgesteld zijn.


En dan in mijn ogen mijn echte eerste keer:
Ik was 17, al enkele maanden samen met mijn toenmalig lief. Beiden smoorverliefd en heel romantisch,klungelig hebben we het toen gedaan. Ik heb er heel mooie herinneringen aan.
Niet om u aan te vallen, maar rollen omdraaien: wie drinkt er zich nu zo zat dat ze eigenlijk niet beseffen dat ze voor de eerste keer seks hebben...
Of wie weet was die jongen ook zo zat en denkt die net hetzelfde over u?
 
Ik vind dat ik twee eerste keren gehad heb...

De eerste eerste keer was ik 16 en na een avondje stappen en een fles tequila ladderzat met een 'kameraad' in bed beland. Ik was zo beschonken dat ik eigenlijk amper wist wat ik deed en ik herinner het me ook amper. Had ik minder gedronken zou ik het nooit gedaan hebben.
Ik vraag me nu nog altijd af wat voor soort jongen/man met iemand in bed duikt die zo naar de kloten is.
Ik heb een zoon en moest ik weten dat die later met een meisje naar bed gaat wat zo zat is dan zou ik heel boos en teleurgesteld zijn.

En dan in mijn ogen mijn echte eerste keer:
Ik was 17, al enkele maanden samen met mijn toenmalig lief. Beiden smoorverliefd en heel romantisch,klungelig hebben we het toen gedaan. Ik heb er heel mooie herinneringen aan.
smiling-javi-gutierrez.gif
 
Terug
Bovenaan